Olmuyor! olmuyor! Her şey istediğin gibi olmuyor Köşeler deliklere,delikler köşelere olmuyor Azcık kareden, azcık profilden yontmalı Bu resim bu tabloya olmuyor
Örümcek ağları sarmış her yanı Tırmalıyor gözlerimde görüntüyü Puslu bir günde güneşi yüzüme Sıcak sıcak vurmuyor Olmuyor be dost olmuyor! Işık göğe, gök ışığa doymuyor
Ufak ufak yaylanırken arzımdan ayak izlerin Damlalarla yıkadım gökten sessizliğimi Hasret kuşakları oluştu deminde ruhunun Baktığımda kuşlara kanatlarını vururken Uçuşları uzaklara olmuyor bak olmuyor! Olmuyorr uçuşlarım gör gayesiz olmuyor!
Meçhule düşer bir ayağımın izi Biri gönlümde yüzer gözlerinin Ben bu atmosferde boğuluyorum Diri diri ölmek olmuyor gel olmuyor! Olmuyor be dost ölü gibi yaşamak Gönülden gönüle varmadan hiç olmuyor!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olmuyor! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olmuyor! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Olmuyor! olmuyor! Her şey istediğin gibi olmuyor Köşeler deliklere,delikler köşelere olmuyor Azcık kareden, azcık profilden yontmalı Bu resim bu tabloya olmuyor
Her şey istediğin gibi olamaz ...Yaşamdan kareler sunmuş şair... Selam ve sevgiler...
Meçhule düşer bir ayağımın izi Biri gönlümde yüzer gözlerinin Ben bu atmosferde boğuluyorum Diri diri ölmek olmuyor gel olmuyor! Olmuyor be dost ölü gibi yaşamak Gönülden gönüle varmadan hiç olmuyor!
emeğine sağlık slm ve tebrıklerimle...................................................................................
sensiz gün gülmüyor..
çelişkiler mezhebinde, hiç bir şeye aklım uymuyor..
irticalen ben de ne diyorum bilmiyorum şair...
ömrüne bereket..
sevgi ve selamla!