(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
suf'i şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
suf'i şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne ateş ne ıslık neyzen hay''ı ney hu''yu yağmur yangını dilbeste görsün..
Güzel yürekten çıkan güzel sözler için teşekkürler. En önemli yerlere gerektiği zaman neşteri vurarak güzellikleri ortaya çıkarıyorsunuz. Elinize ve yüreğinize sağlık. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. İyi ki varsınız. Kaleminiz daim Rabbim yâr ve yardımcınız olsun.
egitimci38 tarafından 12/13/2007 12:36:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
En iisi ben susayım şiirin tadına varayım yüreğine sağlık harika bir şiir okudum sevgili Ahmet tadı damağımda kaldı kalemin hiç susmasın sevgili dostum sevgiler güzellikler her daim üzerine olsun sevgilerimle...
Bu şiirde şair aşkı anlatıyor... Aşk bir öze düşmeye görsün... Yağmur aşk alevine deymeye görsün Kerem sissin arkasındaki Güzel bakışı görmeye görsün... Ateşte söner.. Islıkta susar... Neyde susar... Sufi olur... Musikili ve mistik bir şiir.. Nice güzel şiirlere.. Saygılarımla...
şiirden öte alıp gittim gözlerinde kara sürmeleri akan yare.. şiirden bu yana sevdim okşadım yüreğimde.. şiirin baş ucunda görmek ister gözlerim al bir kurdela..
yüreğimize öyle bir neşter vurdunki üstadım, içimizde ne kadar yaralı bölge varsa şu güzel kelimelerden sonra iyileşip hayat buldu sayenizde, çok farlı bir tarz, çok farklı bir yaklaşım, çok çok derin bir şiir. Anlayana eşsiz güzellikler sunması dileği ile, tebrik ederim, şahsınızı. Tam puan 5
ne ıslık
neyzen hay''ı
ney hu''yu
yağmur yangını
dilbeste görsün..
Güzel yürekten çıkan güzel sözler için teşekkürler. En önemli yerlere gerektiği zaman neşteri vurarak güzellikleri ortaya çıkarıyorsunuz. Elinize ve yüreğinize sağlık. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. İyi ki varsınız. Kaleminiz daim Rabbim yâr ve yardımcınız olsun.
egitimci38 tarafından 12/13/2007 12:36:25 PM zamanında düzenlenmiştir.