Korkma! patlamaz alnıma sıkılan kurşun, Bin bir korumayı nasıl geçer bu kurşun Bu korumaları delerse bırakın beni vursun, Belki o gün şaha kalkışıdır ulusun!...
Bu günü yaşıyoruz artık tarihi unutun, Geçmişte neler yaptık diye nedir bu kuruntun Hayaller gerçek oldu suyu akıyor gökteki bulutun bu vatan kanla sulandı akan suyu durdurun!...
Ovuşturma avucunu el ele bir tutunun Vatan dedik vatan başka adı var mı bunun! Kartallar yuva kurmuş yoktur senin tabutun, Korkma patlamaz senin alnına sıkılan kurşun Her karış toprağı geçmişte kanlarınla yoğurdun!... 18.04.2013 14.00-14.25 Yenisahra/İST EROL KEKEÇ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAHA KALKIŞIDIR ULUSUN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAHA KALKIŞIDIR ULUSUN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim,çok güzel ,anlamlı ve vatan sevgisiyle dolu bir şiirdi.Çeyrek yüzyılı geçkin bir süredir terörle yatıp terörle kalkıyoruz. Memleketimizi ikiye katlaya bilecek bir zenginliği harcadık. İnsanın değerinin yanında bu maddi kayıp bir anlam ifade etmiyor. Terör maddi gelişmemize engel olduğu gibi manevi gelişmenin de önündeki en büyük engel olarak durmakta. Dünyanın demokrasinin nimetlerinden faydalandığı çağımızda, biz güvenlik gerekçesiyle birçok özgürlükten mahrum kaldık. Çanakkale ve kurtuluş savaşlarında bu milletin hepsi elele verdi milli birlik ile kahrolası düşmanın hakkından geldik.Bir avuç orduyla perişan ettik onları.Benim devletime kurşun sıkan anzaklar,bu gün kahraman gibi anılır oldu.Eğer şimdi milli tesanüt olsa böylemi olur.Herkes bir tarafa çekiyor.Anzaklara kahraman gözüyle bakılıyor. şimdi de terör elemanları canileri yollarda karşılayıp öpüyorlar.Bunun üstesinden nasıl geleceğiz böyle olursa.Allah yardımcımız olsun.Terörü destekleyenleride Allah bildiği gibi yapsın.Bize şu anda Çanakkale ve Kurtuluş savaşı ruhu lazım.Lazım ki birli,k ve beraberlik içinde olalım kardeşim......
Değerli kardeşim,şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.şimdi şiirinize ve yorumuma uygun şiir veya iki söz ekliyorum.hoşçakalın.
BİR YOLCUYA
Dur yolcu! Bilmeden gelip bastığın, Bu toprak, bir devrin battığı yerdir. Eğil de kulak ver, bu sessiz yığın, Bir vatan kalbinin attığı yerdir.
Bu ıssız, gölgesiz yolun sonunda, Gördüğüm bu tümsek, Anadolu’nda, İstiklal uğrunda, namus yolunda, Can veren Mehmed’in yattığı yerdir.
Bu tümsek, koparken büyük zelzele, Son vatan parçası geçerken ele, Mehmed’in düşmanı boğuldu sele, Mübarek kanını kattığı yerdir.
Düşün ki, hasrolan kan, kemik, etin Yaptığı bu tümsek, amansız, çetin, Bir harbin sonunda, bütün milletin, Hürriyet zevkini tattığı yerdir.
Çanakkale ve kurtuluş savaşlarında bu milletin hepsi elele verdi milli birlik ile kahrolası düşmanın hakkından geldik.Bir avuç orduyla perişan ettik onları.Benim devletime kurşun sıkan anzaklar,bu gün kahraman gibi anılır oldu.Eğer şimdi milli tesanüt olsa böylemi olur.Herkes bir tarafa çekiyor.Anzaklara kahraman gözüyle bakılıyor. şimdi de terör elemanları canileri yollarda karşılayıp öpüyorlar.Bunun üstesinden nasıl geleceğiz böyle olursa.Allah yardımcımız olsun.Terörü destekleyenleride Allah bildiği gibi yapsın.Bize şu anda Çanakkale ve Kurtuluş savaşı ruhu lazım.Lazım ki birli,k ve beraberlik içinde olalım kardeşim......
Değerli kardeşim,şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.şimdi şiirinize ve yorumuma uygun şiir veya iki söz ekliyorum.hoşçakalın.
BİR YOLCUYA
Dur yolcu! Bilmeden gelip bastığın,
Bu toprak, bir devrin battığı yerdir.
Eğil de kulak ver, bu sessiz yığın,
Bir vatan kalbinin attığı yerdir.
Bu ıssız, gölgesiz yolun sonunda,
Gördüğüm bu tümsek, Anadolu’nda,
İstiklal uğrunda, namus yolunda,
Can veren Mehmed’in yattığı yerdir.
Bu tümsek, koparken büyük zelzele,
Son vatan parçası geçerken ele,
Mehmed’in düşmanı boğuldu sele,
Mübarek kanını kattığı yerdir.
Düşün ki, hasrolan kan, kemik, etin
Yaptığı bu tümsek, amansız, çetin,
Bir harbin sonunda, bütün milletin,
Hürriyet zevkini tattığı yerdir.
NECMETTİN HALİL ONAN