Hani ‘’terket bu şehri’’ demiştin ya, Ben’siz bir şehirdesin gözün aydın…
Bir bir ayıkladım insanları çevremden Varlığın her şeye bedeldi gözümde Neyim varsa, kimim varsa kırdım canlarını İşte bu kadar tapardım sana Ki kör olmuştu görüşlerim Hem gözlerim hem aklım Sana odaklıydı yalnızca…
Bir köle gibi itaat büyüktü varlığına Ne aşkmış yıllarca süregelen Görüşmeye gerek görmediklerime Şu an nasıl muhtaç oldum bir bilsen… Ki ben böylesine yüceltmişken seni ‘’Terket bu şehri’’ dedin sonra Bir daha görmek istemediğin an beni…
Ve bir gece… Oturup düşündüm uzun uzun kendimce Ve kalktım aldım valizimi Elime geçen ne varsa koydum içine Bakmadan, gerekli olan, olmayan… Gitmeliydim… Yıllardır aşk diye kalakaldığım adam Ne büyük zararımmış O an anladım…
Seninle paylaştığım o koca hayatı Yalnızca iki valize sığdırdım Dokunamadım… Hiçbir iyi-kötü anıya Ve koyamadım aklımda-içimdekileri Ne bir valize Ne bir rafa…
Kırıp dökülmüş birkaç eşya ile Benden sonra ‘Perili Ev’ koymuş adını Kırgın ayrılıklarla dolu evimize Mahalle çocukları…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__PeRiLi Ev__ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__PeRiLi Ev__ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gidişlerin yangını sönsün istemeyiz. Belki ağıdını, yasını tutmak isteyişimizden belki de başkasını sevemeyeceğimiz korkusundan belki de yaşamda yan yana bitme isteğimizden Ama biliriz ki; her gidişte göz yaşları bıçak gibi keskindir uçurumlara açılır gözler gözler içimizde yanan yangınlara her şeyi unuturuz da dil ve dudaklar sevgilin adını unutmaz asla çünkü biliriz hep bir öpüşle yaşama yeniden kök saldıracak sıcaklığı taşır dudaklarımıza değecek sevgilinin dudakları gelecek kurgularımız da ...
Şiir çok güzeldi sevgili şairim Tebrik ederim Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla...
Taylan KOÇ tarafından 4/17/2013 6:37:52 PM zamanında düzenlenmiştir.