***Ben aşık olmanın telaşını yaşarken içimde.. ***Ben sevdalı olmanın ateşiyle yanarken kalbimde.. ***Ve ben hasretlik yolunda binbir gece sayarken beynimde.. ***Sahi sen de sevdin mi? ***Ya da sus söyleme.. ***Kalsın öylece.. ***Meçhul duygularda gönlüm...
Adı HASRET Adı AŞK Adı SEVDA
Tanıyan bilen var mı aranızda. İki laf etmişliğiniz oldu mu? Sardı mı hiç soğuk gecelerde. Okşadı mı saçınızı el değdirmeden.
Adı HASRET Adı AŞK Adı SEVDA
Sahi gören bilen var mı aranızda. Geldi mi şuranıza işte şuranıza biryere. Konduğunda yaraladı mı? Taşıdı mı yoksa sizi omuzunda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEÇHUL DUYGULAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEÇHUL DUYGULAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika bir şiir, mükemmel dalgalar yalamış yürek rıhtımını seninde... Hasret'in sevda'sına Aşk'ı damlattın ve harika bir ses verdin şiirine... Kutluyorum seni... Sevgi ve tebriklerimi harman yaptım sana yolladım işte...
Aşk ve Sevda sana düşsün, Hasret'ler uğramasın gönül dağına...
Sevdaya açık olmak , aşk'ı tanımak , aşk'ı tanımakta hasret ile günden-geceden kardeş olmak gibidir . Çok farklı ve güzel bir şiir "meçhul duygular" . Kutluyorum ...
Üç kavram da,aynı anlamdadır,şiir dilinde...Hepsi aynı yola çıkar,aynı duygulara ad olurlar...Aşka,hasret ve sevda denir...sevdaya,hasret aşk denir..hasrete,aşk sevda denir...Bir görsek bunlardan birini,zaten diğerleriyle de çağıracağız gördüğümüzü...Yeter ki bir tadabilsek,bir tanışabilsek,bir sarmalanabilsek,bir rengiyle renklenebilsek bunlardan biriyle...Diğerleri ile çağıracağız sevdiğimizi,ezbere ezbere...Tebrikler...
Adı HASRET Adı AŞK Adı SEVDA Hiç bilmeyen olur mu? Yaşamayan olur mu?Tatmayan olur mu? Çok güzel ve başarılı dizeler. Gerekli yorumu zaten almışlar. Başarılar.
şiirin adı "meçhul duygular" olsada aslında sözü edilen duygular herkese aşina sanırım : ) ve oldukça sıcak ve kalbe yakışan yoğunlukları hissedişin... zaman zaman ağır birde zaman zaman acıtıcı da evet ama varlığı yinede hayata mana katan ve yokluğunda hep bi boşluk hissiyle insanın içini burkan mümkünse doyasıya yaşanılası duygular "hasret" dışında kalanlar : ) neyse dedim ya her kalbe yakışan hissedişler ve hemen hemen herkesin hakkında en azından bi çift sözü olan duyguları konu etmişsin ve senin birken sözlerin bahsettiğin duygular kadar yoğun ve okuyanı bir yerinden içine çeken güzellikeydi bu ara yeni ve sık sık eklediğin yazılarına rastlıyor olmak mutluluk verici : ) güzel bi günün olsun senin : )
Sahi gören bilen var mı aranızda. Geldi mi şuranıza işte şuranıza bir yere. Konduğunda yaraladı mı? Taşıdı mı yoksa sizi omuzun da....
Öncelikle okumakta geç kaldığımı düşünüyorum. Duyguların derin maviden şiire vurması gibi birşey olması gerek kalıpların dışında içindeki veya düşlediğin duygulara göre bir kalıp yapılmış tebrik ve takdir ederim selam ve saygılarımla
BUNLAR DEYİLMİ Kİ BİZE YAZDIRTAN BU DEYİMİ Kİ SANA BU GÜZEL DİZELERİ YAZDIRTAN VE HEPİMİZ BİLİRİZ ASLINDA SEVDANIN BİZE HÜKM ETTİKLERİNİ SADECE BİRİLERİMİZ BUNU KABUL ETMEKTE ZORLANIRLAR VE BİZİM YEMEL BİR SORUNUMUZ BU DEYİLMİ Kİ... NEYSE YÜREĞİNE SAĞLIK MUHTEŞEM BİR ANLATIM TAN PUAN
Ve ben hasretlik yolunda bin bir gece sayarken beynimde.. Sahi sen de sevdin mi?
"SEVDİM" demek geldi içimden .. "Sevdim ben de sevdim seni delice..." Samimi serzenişler duru bir anlatımla dile gelmiş.Yüreğinize sağlık.Tebrikler efendim.Kaleminiz daim olsun..
Gördük, bildik biz lakin, taşımadı bizi omuzunda... Adı HASRET Adı AŞK Adı SEVDA
VAR VAR HEMŞERİM Derlerin KÜTAHYA ŞUBESİ DUYGULARI PES ETMEYEN HASRETLE PİŞEN ADAM Var... Aşkı,sevdayı,hasreti gördüm Gördüğüme,inanıyorsun değilmi ? KUTLARIM,YİNE İÇTEN YİNE DUYGUSAL BİR ŞİİR
"Meçhul duygular' ı şiirde gayet net olarak anlatabilen şair platonik aşkı bulmanın dayanılmaz telaşında sanki... Yalın ve duru bir Türkçe ile güzel bir anlatımdı. Tebrikler.
Tanıyan bilen var mı aranızda. İki laf etmişliğiniz oldu mu? Sardı mı hiç soğuk gecelerde. Okşadı mı saçınızı el değirmeden. çok güzeldi.tebrikler ve saygıyla + 5
Sahi sen de sevdin mi?
Ya da sus söyleme..
Kalsın öylece..
Meçhul duygularda gönlüm...
(*) (*) (*) (*) (*) (*) (*) (*) (*)
güzel yüreginize saglık sevgi ile kalın,,,