Fikrinde ince bir sızı. Çehresinde bir tutam hüzün. Gözlerinde iki damla yaş. Biri diğerinden az daha ileride, Dudağına dokunduğu yer de. Öğrenirken hayatı; Çok yorulmuş belli.. Karası daha koyu gecelerinin.
Kendi benliğinde kaybolmuş. Büyüdükçe sığmaz olmuş ruhuna. Ve yalnız kalmış yolun sonunda. Solgun çiçekler arasında boynu bükük..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR KADIN YÜZÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR KADIN YÜZÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir duyumsamayı (bu kendisi bile olsa kişinin) hem şiirleştirmek ve aynı anda da tuval üzerine resmini yapmak ve ötesinde de okura , izleyiciye göstermek kolay değildir ... Sevgili Alaz , bunu ustalıkla çözmüş bu şiirinde hemde o kadar sade ve hemde o kadar el atında kolaylıkla bulunacak renklerle ...
şiirin mükemmel ama işallah senin durumun çizdiğin kadından farklıdır biliyorum yaşadım ve yaşıyorum o durumu allah vermesin kimsenin başına.................
Fikrinde ince bir sızı. Çehresinde bir tutam hüzün. Gözlerinde iki damla yaş. Biri diğerinden az daha ileride, Dudağına dokunduğu yer de. Öğrenirken hayatı; Çok yorulmuş belli.. Karası daha koyu gecelerinin.
Kendi benliğinde kaybolmuş. Büyüdükçe sığmaz olmuş ruhuna. Ve yalnız kalmış yolun sonunda. Solgun çiçekler arasında boynu bükük..
Çok güzeldi..resimle bütünleşmiş duygulu bir şiir..çok beğendim..Tebrikler..
Fikrinde ince bir sızı. Çehresinde bir tutam hüzün. Gözlerinde iki damla yaş. Biri diğerinden az daha ileride, Dudağına dokunduğu yerde. Öğrenirken hayatı; Çok yorulmuş belli.. Karası daha koyu gecelerinin.
tebrikler... eklerde hatalar var bir gözden gecirseniz... kiyaslayiniz ben düzeltim nacizane...
sanırm bu dizeleri ve hisleri yaşamanın cinsiyeti yok... ama nedense birbirimizi yalnızlığa sürükleyende yine bizleriz ama öyle ama böyle.... oysaki hissetmeyi keşfedebilse yalnızlığa götürürken yalnız kalan kalpler, düzelecek bir bir herşey, güzeldi dizelerin can... saygı ve selam ile...
beni mi yazdın sen :-)) ağlarken gülerim... kar çiçekleri açar sancılı dallarımda sevinir baharım diye dolanırım...hissetmezsek yazamayız ondan eminim hayat her şeye rağmen güzel
şu gerçek biz birbirimize benziyoruz yok aslında farkımız nasıl resim çizersen çiz
atın atın odun sönmesin alazlar ısının ey buz tutmuş şaşkın yürekler!
fikrimin ince gülü .. bir dizi seyretmeye kalktım ..yayından kalktı ..aklıma geldi bir an seninle paylaştım..:) kadın ..kadın..kadındı yazdıkların .. çok güzeldi yüreğine sağlık
Fikrin de ince bir sızı. Çehresin de bir tutam hüzün. Gözlerinde iki damla yaş. Biri diğerinden az daha ileride, Dudağına dokunduğu yer de. Öğrenirken hayatı; Çok yorulmuş belli.. Karası daha koyu gecelerinin.
Kendi benliğinde kaybolmuş. Büyüdükçe sığmaz olmuş ruhuna. Ve yalnız kalmış yolun sonunda. Solgun çiçekler arasında boynu bükük..
MAĞRUR ACILI GİZEMLİ yalnızlıklarda..
Çizdiğim resim.. Bir kadın yüzü..
Bir kadın çizdiniz ama birçok kadını anlattı aslında derin di harikaydı kutlarım. Sevgilerim kucak dolusu size...
ceynan tarafından 12/25/2007 11:58:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Fikrin de ince bir sızı. Çehresin de bir tutam hüzün. Gözlerinde iki damla yaş. Biri diğerinden az daha ileride, Dudağına dokunduğu yer de. Öğrenirken hayatı; Çok yorulmuş belli.. Karası daha koyu gecelerinin.
şiiri okurken aklıma bir şarkı geldi bir kadın tanıdım hep ağlıyordu kadınlarımız analarımız bacılarımız hiç ağlamasınlar dileyiyle yüreyinize sağlık saygılarımla
Fikrin de ince bir sızı. Çehresin de bir tutam hüzün. Gözlerinde iki damla yaş. Biri diğerinden az daha ileride, Dudağına dokunduğu yer de. Öğrenirken hayatı; Çok yorulmuş belli.. Karası daha koyu gecelerinin.
Fikrin de ince bir sızı. Çehresin de bir tutam hüzün. Gözlerinde iki damla yaş. Biri diğerinden az daha ileride, Dudağına dokunduğu yer de. Öğrenirken hayatı; Çok yorulmuş belli.. Karası daha koyu gecelerinin. BİR ANA YÜREKTİR BÜTÜN DUYGULARI YANSITAN Tebrikler saygı ve selamlarımla
ablacım harika yürekten bu kadar güzel dökülürmü ya kıskanıyorum ama :)) harikasın ablam güzel yüreğine sağlık saygılarımla.. +5 :)) moda artık + 5 :))
değişir herşey,,diyesi geliyor insanın ilkin sonrada devam etmek ; değişir ve acılı günler yerini keyifli günlere bırakır bir gün bu bi döngüdür kötü günlerde biter iyi günler gibi kısaca ve hayat akar çoğuna tekrarlayarak kendini şiirdeki kadın bilsin ki bu gün acısını ve yalnızlığını sergileyen çizgiler bi başka gün yerini gülümseyişlere bırakır ve gülümseyişi kadının dudaklarından bütün çiöeklere yayılır ve bahar gelir böylece bir kadın içten ve mutlu gülümsediğinde işte o gün gelince bu gün acısını ve yalnızlığını çizdiğin o kadının mutluluğunu da sen çiz, olur mu : ) güzel bi günün olsun senin : )
İnsan bünyesinde doldurulması güç boşluklar bırakan yitiklere şiirler adamak, türküler yakmak ne kadar güzel bir duygu..Bu ne sadece size ne de bugüne has bir çaba. İnsanın mahrem tarihinde bu hep böyle olmuş. Adanan şiir ve yakılan türkülerle bu boşluklar doldurulmaya çalışılıyor. Bu bazen bir tarihe, bazen bir insana, bazende bir mekana olabilir.. Bir yüce portrenin smbolleşmesi uğrunda yakılan ve izinde tutuşan bir meşale gibi şiiriniz. Ne güzel bir tarz, ne tatlı bir üslûp. Yaşlı bir kadının yanaklarından süzülen yaşlar mısralara ve renk cümbüşü haline, getirip hüzün dantelasını, şiire hakim kılan his ve düşünce örgüsü.. Haşim'in fırçasıyla çizilmiş olan şiir tablolarını hatırlattı bize. Bilirsiniz ki, onun da şiirlerinde hüzün ve hicran hakimdir çok kez. Çehresin de bir tutam hüzün. Gözlerinde iki damla yaş. Ve yalnız kalmış yolun sonunda. Solgun çiçekler arasında boynu bükük.. gibi imajlar... Dostum bu hayal gücünüzü kullanarak çok nadide şiirler yazabilirsiniz. Çünkü böyle imajları aşk derecesinde seven insanlarda sür ruhu ve şiir ufku çok kez olağanüstü bir şekilde bulunmaktadır. Sizleri kaleminizle başbaşa bırakıyor his ve düşünce tarlanızda yeni şiirler devşirmenizi tavsiye ediyorum Selâm ve sevgiler...
haklısın gözünden akan yaşlar biraz koyu.. ama birde gündüz bak istersen gecenin koyusuda vurmuş olabilir.. iyi geceler olsun aman ha rüyana girmesin ben sorumlu değilim :)
tbr şiiriniz çok güzel amma velakin resimden biaz irkildim korku filmindeki firengman gibi geldi ya ben çok korkağım yada şuan oda karanlık korkuyorum:) yüreğine sağlık saygımla...
Sevgili Alaz , bunu ustalıkla çözmüş bu şiirinde hemde o kadar sade ve hemde o kadar el atında kolaylıkla bulunacak renklerle ...
Kutluyorum içtenlikle, yüreğini, kalemini , tuvalindeki renkleri ...