… Ne de olsa kadındın Sonbahara yürüyen… Sarı yapraklarınla/ yaz’a “dur” diyen, Ve Erkek Görünümlü Yaratıklarca seyredilen… … Ne de olsa kadındın Yağmura yürüyen… Mendireklerce/ damlalara “dur” diyen, Ve Irmak Görünümlü Denizlerce çoğalan… … Şimdi aklımda bir kadın Nesine değil her şeyine Veririm… Adamlığımı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..Kadınımdı! Benimdi! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..Kadınımdı! Benimdi! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Kadınım''la ilgili şiir ya da şarkı sözü duysam aklıma hap rahmetli Tanju Okan gelir.O güçlü sesiyle kadınım deyişi...Keşke sizin gibi herkes kadınına bu şekilde şiirler yazsa, sahiplense dediğin gibi... verse adamlığını...
duygulusun,içlisin,acıyı dolu dolu yaşamışsın belli arkadaş.şiirlerdede harika yaşatıyorsun bu hissiyatı. aşk acısını tatmasak şiir yazabilirmiydik ki.yüreğine kalemine sağlık dost.
sedef akkaya tarafından 12/12/2007 5:03:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
kadındı kaleminle şahlandı.. kadındı yürürdi hedeflerine yorulurdu emekçi elleriyle.. suskun kaldı ve secde ederken rabbine ilkkez sığındı böyle korkusuzca kadındı kutsaldı ve sevgili emrenin kalemiyle bir kez daha şahlandı..
tüm kadınlar adına teşekkürler.. kaleminize ve kadınınıza saygılar..
şiirinizin başlığı çekti beni.. kendi başına çok anlamlı.. ve ..sonra devamı okununca .. işliyor içine insanın yavaş yavaş ... tebrik ediyorum harika bir çalışma
yüreğine sağlık
sevgiler