Gözlerin bir bahar dalı Asude… Yıkanmış bir gökyüzünü andırır yüzün Sunaklarda sana adanmış ömürler uyur ... Çözülür karşında güneşin saçları, Geçtiğin yollarda gölge düşmez ardına. Zaman utanır yürürken yanıbaşında…
……….
Sen ki Asude ; Hiç bilmedin uğrundaki o ömür yitiklerini ... Parmaklarına gizlenmiş düşlerin, Kirpiğine değmiş renklerin visali görünmedi sana. Duymadın kelebek kanadında gelen içlenişleri. ‘Ağlak türküler’ dokunmadı yürek kapına Asude...
Asude… Dabbe’siz düştün ömrümün orta yerine Bir kıyamet çığlığı gibi koptun yüreğimden, Sorgusuz, sualsiz ve sur’suz … Sen cennetinde yaşarken, Bana mahşer yeri kadar ağır, Sırat kadar uçurum bir düş bıraktın ardında Asude … Emsalsiz bir hesap tutmuşken senin suretine Gerçeğine yedi iremi değiştim ben Asude…
Merhem tıutmaz yaralarım, Dil bilmez susmalarım var benim… Üşüyorum Asude... Ört gözlerini gözlerime.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ASUDE'YE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ASUDE'YE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.