Uzanıp hasretin en kör yerine Avuçlayabilseydim kor kor olmuş düşüncelerini Tutabilseydim ucundan sensizliğin Sarabilseydim kemiğe inmiş açık sevdalarımı Yüzebilseydim kokunun akışına en dibinden Koşabilseydim rüzgarına karşı savurup saçlarımı Basabilseydim toprağına yalınlığımla Ne bileyim sevgili Kanabilseydim içtiğim yeminlere senli olan Konabilseydim yürek tahtına en başından Uçabilseydim hayallerime istediğim gibi Kaçabilseydim yada bana salladığın o veda kılıçlarından…
Sevebilseydin küçük küçük yürek ucumu Tutabilseydin sol yanımı, sağ avcumu Gelebilseydin sonsuz gidişlerini sonlandırıp Bilebilseydin sorularımı hemen cevaplandırıp Ne bileyim sevgili Kapatsaydın teninle açtığın yaralarımı Birazcık sevda sürüp sarabilseydin Yada mesela gerek kalmasaydı tüm bunlara En başından hiç oyalamasaydın Keşke beni sevebilme ihtimallerinle Yormasaydın, yaralamasaydın…
Özetle … Başlamadan biten hikayeler vardır hayatta Başlayamadan bitirilen… Öyle bencil insanlar da vardır hayatta Sevmeden sevdiren, Öldüren…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
‘ Hani Keşke ‘ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
‘ Hani Keşke ‘ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
akıp giden bir nehir misali sözcüklerden süzülürken,sonunda bir bakmışızki denize dökülmüşüz... ne adımız nede tadımız kalıyor. herşey tadında olmaya başlıyor. çok söze gerek yok,herşeyi söylemişsin zaten
Sevgili.......
Nasıl anlatayım şimdi............
Severek okudum üstadım
Yürek sesin hiç susmasın.....
Yüreğin kalemin daim olsun.......
Saygılar...............................