AŞK! Beşeri gözlerle görülemeyecek kadar şeffaf, yalancı gönüllere sığmayacak kadar büyük bir ummandır. AŞK! Rabbin katında yanmak ve tekrar var olmaktır!..
Aşk bazen sevgilinin varlığında bazen yokluğunda bazen en saf halinde gizlidir dokunmak değildir aşk ruhun bedenden ayrılışı gibidir özlemdir hasrettir buram buram yanmaktır yandıkça küllerinden yeniden doğmaktır
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ALLAH AŞKIYLA YANANLAR CEHENNEM ATEŞİNDE YANMAZ AŞK YANMAKTIR KİM YANAR KİM KÜL OLUR KİM SAVRULUR KİM KAYBOLUR AŞK KENDİN BULMAKTIR SEVMEKTİR SEVİLMEKTİR AĞLAMAKTIR GÜLMEKTİR AŞK YANMAKTIR AŞIK OLANLAR YOK OLMAZ KÜLÜNDEN YENİDEN DOĞMAKTIR
Dokunmak, aşkın sonu belki de. Uhut imgesi de güzel. Çünkü; İslam tarihinde Uhut savaşı münafıkların Hz. Peygamber'e belli olduğu gün aynı zamanda. Münafıklar yani gerçekten bağlı olmayanlar. Oysa bağlılığın, hakiki bağlılığın tescili mağlubiyette tezahür ederdi.
Ahh o aşk var ya o aşk aşk sevginin en acımasız yanıdır seversin ama acı çekmemek elde değildir insanı yakar yıkar isyanlara boğar aşkın acısı ama aşkın bir yanıda seni senden alır götürür mutlulukların en tarifsiz yanına. Yüreğine kalem tutan ellerine sağlık çok güzel bir şiir.
AŞK YANMAKTIR
KİM YANAR KİM KÜL OLUR
KİM SAVRULUR KİM KAYBOLUR
AŞK KENDİN BULMAKTIR
SEVMEKTİR SEVİLMEKTİR
AĞLAMAKTIR GÜLMEKTİR
AŞK YANMAKTIR
AŞIK OLANLAR YOK OLMAZ
KÜLÜNDEN YENİDEN DOĞMAKTIR