kırık kemandan döküldü notalar eşlik etti senden kalanlara sözleri astım tek tek tellerine
duygular esti savurdu bölük pörçük etti yeminler içtim kadeh kadeh başım değil dünyam döndü ! sözler besteledim adına en çok sensizlik koydu sol yanıma haykırdım seviyorum diye belki hiç duymadın dinlemedin bile
son bir resital vedası yüreğimde bastığım her nota çığlık oluyor kulaklarımda ! yaram derin kan kaybediyor gözlerim keman kırık inliyor kalbim kırık sızlıyor en çok sensizlik koydu sol yanıma!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırık keman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırık keman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En çok sensizlik koydu sol yanıma Evet güzel kızduyguların merkezi o sol yan ve çok ta hayati sol anahtarı gibi sol anahtarı yazılmadan nota yazılmaz Ayrılığın yakıcı acısı da olmasa bu şiir asla yazılmaz Duygular bu kadar mı güzel dile gelir kutlarım seni şairsem hoşça kal
KEMAN BENIM ICIN COK ÖZEL BIR YERI VARDIR VE GECELERIMDE KAZDAGLARINA BAKARAK BALKONUMDA SAATLERCE DINLERIM VE BENI BIRYERLERE ALIR SURUKLER SAVRULURUM.
SEVGILI GUZEL SAIRIM SIIRLERINIZI TAKIP EDIYORUM COK HARIKALAR KENDINIZE ÖZ YAZIYORSUNUZ BU ŞİİRİNİNZİDE SIZI KUTLUYORUM.
'Ne kadar çok isterdim bu şarkımı duymanı,suskun çığlıklarıyla inleyen şu kemenı'
Bu gece senin için Çocuk gibi ağladım Ezikliğine senin, Senin mutsuzluğuna Penceresiz, ışıksız ve Umutsuzluğuna Dalından koparılmış, Ezilmiş bir çiçeksin Mavi gök kadar güzel Hasret kadar gerçeksin Dört duvar arasında Gülmeyi unutmuşsun Geceleri koynunda Yalnızlığı uyutmuşsun Gel de yüreğimizde Demleyelim sevdayı Gecenin güneşiyle Yakalım sigarayı .....
Güzeldi şiir.biraz daha çalışılsa gönlümüzün bütün telleri kırılacak :))
Son bir resital vedası yüreğimde bastığım her nota♫ çığlık oluyor kulaklarımda yaram derin kan kaybediyor gözlerim keman kırık inliyor kalbim kırık sızlıyor en çok sensizlik koydu sol yanıma!..
EN ÇOK SENSİZLİK KOYDU SOL YANIMA . İşte bizi'de bu şiirleri yazmaya yönelten o sol yanımızdaki sızı olmadımı. YÜREĞİNİZE SAĞLIK ÇOK İÇTEN VE ANLAMLI DİZELERDİ SAYGILARIMI SUNUYORUM.
mostar01 tarafından 12/8/2013 4:53:34 PM zamanında düzenlenmiştir.