Bir ana gibi sevdim seni Yavrusuna duyduğu yakınlık gibi Göğsüne yatırışı gibi Koynunda saklayışı gibi..
Et-tırnak gibi gördüm seni Ne zaman düşsen uzağıma Acırdı canım Hani azıcık fazla kesersin de tırnağını O misal.. Azıcık olmayışın bile Makas çekerdi ömrüme..
Kağıt-kalem gibi sevdim seni Senin olmadığında ben anlamsız Benim olmadığımda sen anlamsız olurdun Bir kalemin doldurması gibi şiirlerle Bembeyaz kağıdı..
Akrep ve yelkovan gibi sevdim seni Ben yoksam ilerleyemezdin Sen olmasan ilerletemezdim zamanı Vakitlerin padişahı gibi işte, Zamanın anlamı gibi..
Ben başka sevdim seni Bambaşka Bir bedenin tüm damarları gibi İçteki nefes gibi Gözdeki bebek gibi Kimsenin cesaret edemeyeceği gibi Kimsede bulunmayacak bir aşkla Sevdim seni…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___g i b i şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___g i b i şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kağıt-kalem gibi sevdim seni Senin olmadığında ben anlamsız Benim olmadığımda sen anlamsız olurdun Bir kalemin doldurması gibi şiirlerle Bembeyaz kağıdı.....
Kağıt olmak, kalem olmak kadar önemlidir ( özeldir ) Çünkü bazen; anlatamadıklarımızı iffeti yüzünden okunan, bembeyaz bir kağıt anlatır...
Yalnızlığıma bir kadeh rakı...!! Çaresizliğime bir sigara dumanısın.. Sevmelerde yasağım.. Sevilmelerimde bahtımsın.. Sen benim belalımsın... Boncuk gözlüm........... .....yazan paylaşan gönlün sahibi günaydın der ...yorumunuzu kutlarım...........
Senin olmadığında ben anlamsız
Benim olmadığımda sen anlamsız olurdun
Bir kalemin doldurması gibi şiirlerle
Bembeyaz kağıdı.....
Kağıt olmak, kalem olmak kadar önemlidir ( özeldir )
Çünkü bazen; anlatamadıklarımızı iffeti yüzünden okunan, bembeyaz bir kağıt anlatır...
Gönlünüze sağlık...
Selâm ve muhabbetlerimle...