Eskimiş hüzün ağlıyor aynalarda Sen, bende bir (h)içlik gibi/ Oysa benim hayatım buz gibi-eriyorken; Sen beni ne zaman seveceksin? Rengi kaçmış gölgelere kalınca mı? Korkuyorum… Hüznüm şeytana âşık, bilesin…
Seni sevmekten doğdum Seni sevmemekle ölemem ki
Ellerimde, ıslak düş yağmurları Kuruyor/ usulca bahaneler uçuruyorum… Anlamıyorsun değil mi sevgili/ Anlamayacaksın da-iki fiil kadarken aşk, Ben, sana hiç gelmedim ki-gideyim, Allahaşkına bırak beni… Zebaniye âşık olayım…
Seni sevmekle büyüdüm Seni sevmemekle küçülemem ki
Senden kaçıp, ne kadar uzağa gidebilirim Sen olmuşken bu beden… Unutamam ki Korkuyorum! Gündüzüm-gece olur diye Ve belki de bir salıncakta kalır diye düşlerim Düşmekten/ sensiz kalmaktan korkuyorum… Anlasana senin sevginden dilimde bir hece “yorgunum” diye,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüznüm Şeytana Âşık… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüznüm Şeytana Âşık… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk,sevmek bu değil mi? hep kaybetmekten korkmak,asker gibi nöbette beklemek, onunla var olmak,ya da yok olmak, ah..ah..dertte o...ilacıda yine o yüreğine sağlık,kardeşim,her zaman ki gibi yine muhteşemsin...
Özlemi açmaya bir kalp istiyor belki yürek Eskimiş hüzünler ağlarken aynada yenileniyor Tazeleniyor yoklukla buz kesmiş eller Ağlıyor inliyor bu yüzden " seni sev(m)iyorum" diye haykırıyor...
Eskimiş hüzün ağlıyor aynalarda Sen, bende bir (h)içlik gibi/ Oysa benim hayatım buz gibi-eriyorken; Sen beni ne zaman seveceksin? Rengi kaçmış gölgelere kalınca mı? Korkuyorum… Hüznüm şeytana âşık, bilesin…
bir mavi çiçek arıyorum..ruhumda dinlenecek ama aşk seytani kavram hergece hergece dolanır'yorgunum'' ne hiçliğin ne varlığın..selam.saygılar
Mükemmel.
paylaşımınız için teşekkürler efendim