Uçurumdan düştü yine sebeplerim Ölemedi, intihara teşebbüs yalnızca Hep kaldılar kıyıda köşelerde Çıplak kaldı arkamda küçücük geçmişim..
Demode bir pişmanlıktı her yan Keşkeler kokan sabahı bu eski şehrin Uçuklamış dudaklar ve yalnızlık nağmesi Tavaf etti ömrümü içime işlemiş buhran..
Saç uçlarıma kadar ulaşmış kırıklarım Her kapı ardında ıslak kokan hüzün Ardı arkası kesilmeyen tek taraflı kayıplar Savaş meydanında kaldı tüm zafer kılıçlarım..
Oyun gibi anlatıldı oyuncaksız yaşandı Gözyaşları gibi yetim bir çocuğun Ne kadehler kalktı yıldızlar huzurunda Yirmi dört yılım bir celsede nasıl yaşlandı?
Uzundu hikayesi koca bir çınar misali Kibarca yaşları da simgesiydi büsbütün Çarçabuk geçen ve geçmek bilmeyen zamanlar Çırpınan kelimelerdi bunların can ahvali..
Yani… Yine sebeplerim çığır açtı kendine Uçurumdan düştü yine sebeplerim Ölemedi, intihara teşebbüs yalnızca..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___intihar___ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___intihar___ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oyun gibi anlatıldı oyuncaksız yaşandı.... Çırpınan kelimelerdi bunların can ahvali.. Yani… Yine sebeplerim çığır açtı kendine Uçurumdan düştü yine sebeplerim Ölemedi, intihara teşebbüs yalnızca..--bu misraları çox bəyəndim
Yaşıyorsun.
Ve yaşarken
ve nefes alırken birçok duyguyla tanışıyorsun.
Sana mutluluk olanlar nasip olsun arkadaşım.