Göklerde rengarenk yıldızlar ışıldıyor Gök yanıyor, ardında bıraktığın her kısmıyla Toprak ayrı bir dirimle irkiliyor Toprak öyle bir çiçek nevresimi, serilmiş Her adımı ayrı bir doğum kokusu olan Ayakların altına...
Doğunun mavi kuşları Bir buselik yer alabilmek için teninden Çırpıp duruyorlar her tüyünde Ayrı bir nehir yatan kanatlarını...
Yürüyorsun, Her vakti güne çevirme edasıyla Dudakların aralansa, Sevinç çığlıklarına boğuluyor yağmur taneleri Ve inceden inceye koklayabilmek için Saçının her telini Pamuk şekeri bulutların yüreğinden süzülüp Endamına meyleden Ilık meltemlere bırakıyorlar kendilerini...
..
Sen, her mevsimin serabında görünen bahar Sen, tohumun kalbindeki filizlenme heyecanı Bir bebeğin annesini ilk öptüğü güzellik, sen...
..
Gövdeme gönderdiğin kelebekler Yeni bir memleket için hazır etti yerini Göğün bulutu tuttuğu gibi tut ellerimi...
Gidelim hadi, Her çiçeğin her mevsim can bulduğu yere Omuzlarına düşsün sorgusuz sualsiz Ilık kar taneleri; Gökkuşağı, bir aşk Ve bir kadının duyduğu ilk ’anne’ şeklinde...
Her hücresi ayrı bir hikaye olan parmaklarınla Tut alnıma çizilecek yolun kalemini Ve içine doldur iliklerindeki sevda mürekkebini...
Martılar denizlere dalıp Fısıldarken bütün balıkların kulağına ismini Bırak gözbebeklerinin avuçlarındaki arıları Bırak ki, Deli gibi işlesinler sevdanın tüm nakışlarını Duvarları bakışlarından olan gönül odalarıma...
Çektim ciğerlerime yüreğinden üflediğin can nefesimi Artık doğrulabilir ekseni dünyamın Artık gidelim hadi Tek göğüs kafesinde yaşayabilmiş aşıkların diyarına...
O tüm dağların tüm tepelerinde bir kez görünelim Bir umut ışığı bırakalım ümitsizlikten boyun eğmiş Ayçiçeklerinin yarınına...
Bütün güzelliğinle aç gözlerini Her biri birer gök penceresi olan bembeyaz dişlerinle Bebek pembesi yanaklarından doğru Aşkın sıcak ipliğiyle örülü dudaklarını yayarak temiz yüzüne Gülümseyebildiğin kadar gülümse
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneş Değirmeni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneş Değirmeni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.