Yıllarca ve hatta belki bir daha dönmeyeceğin bir yolculuğa çıkışına şahit olmaktı canlı bir bedende güya yaşamak..
Bağıran muavinin sesiydi düşmanım Bir sürü insanı taşıyan vasıtanın ürkütücü duruşu Ve elindeki valiz Birkaç parça eşya dolu..
Ya içimdekiler ? Boğazımda düğümlenenler? Hangi omuz taşıyabilir ki Nerelere saklanabilir?
Koşan insanların paniği Acıtır içimi Sanki kötü olaylar içinde Bırakıyor gibi seni Göğsüme batan nefes alışlarım Zorluyor Gözlerim kanıyor Birkaç dakika sonra olmayacağına..
Camdan el sallayışın O buharlı camdan Silip son kez Görmek istercesine Arkamda yaslandığım duvar Olmasa kalabilir miydim ayakta? Hareket saati.. Herkes yolcusunun önünde Ağlayan gözler Sağa solan giden eller Kokulu öpücükler..
Ve ben.. Günlerce kalabilirim burada Önünde Gözlerinde Gidişine ağlar bu şehir Yakar boğazımı bu iç çekişler..
Yavaşça alıştırır gibi Dönüyor tekerlekler İçimden kerpetenle Parçalar sökülüyor O buharlı camdan net olmayan Görüntün de küçülüyor Gözlerin kalıyor ardında Yaşlarım kalıyor yolunda Tutmuyor ayaklarım Tek başına kalıyor..
Anlatılmaz biriciğim Anlatılmıyor.. Giden çok değil de, Kalan kan ağlıyor…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
!!! KaLan ! GiDeN !!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
!!! KaLan ! GiDeN !!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlatılmaz biriciğim Anlatılmıyor.. Giden çok değil de, Kalan kan ağlıyor...LEİNA
Sen gittin Kalakaldım düşlerimle Baş başa oturdum kendimle
Sen gitmekle sadece bana haksızlık yapmadın sevgilim Başımız üstünde kanatlanan kuşa da Elleri tandır kokan anneme de Avuçları toprak toplayan babama da Özgürlüğüne susamış ülkeme de Haksızlık yaptın
Sen gitmekle Ben bittim Yaşadığımız şehir Beraber çaylarını içtiğimiz nehir kenarı Birlikte söylediğimiz şarkılar Ve bizi bize anlatan geceler de Bitti
nadasa bırakıyoruz tüm söylenmemiş seslerimizi/sözcüklerimizi bir küs mesafesinde..ve ben ki sevgili, en masum yıldız tozundan..vuslatına doğru uzayan göç yollarına/o yola..nurdan ve ışıktan..baş koyarcasına..sevdamı sınayan işaretler bırakıyorum yüreğimde seni azad ettim sevgili..tüm bedenim senin..sesindeki tüm benler gibi ve kapattım odamın ışığını..zifir karası bir sessizlik çaldım saçındaki kırıkların her bir teline merhem olmak adına ki martı çığlıkları ve yosun kokuları içinde derinlerinde ıslandığım/boğulduğum tek deniz ol/acaksın..
sesindeki tüm benler gibi ve kapattım odamın ışığını..zifir karası bir sessizlik çaldım saçındaki kırıkların her bir teline merhem olmak adına ki martı çığlıkları ve yosun kokuları içinde derinlerinde ıslandığım/boğulduğum tek deniz ol/acaksın..
Öncesini ve sonrasını uyarlayıp tamamlamak istedim kendi adıma bu şahane dizeleri, her bir kelimesinden onlarca cümle kurulabilecek kadar engin yazdıklarınız, devam edemedim okumakla yetindim..
yüreğinize sağlık,onurlandırdınız yine beni. sevgilerimle..
Anlatılmıyor..
Giden çok değil de,
Kalan kan ağlıyor...LEİNA
Sen gittin
Kalakaldım düşlerimle
Baş başa oturdum kendimle
Sen gitmekle sadece bana haksızlık yapmadın sevgilim
Başımız üstünde kanatlanan kuşa da
Elleri tandır kokan anneme de
Avuçları toprak toplayan babama da
Özgürlüğüne susamış ülkeme de
Haksızlık yaptın
Sen gitmekle
Ben bittim
Yaşadığımız şehir
Beraber çaylarını içtiğimiz nehir kenarı
Birlikte söylediğimiz şarkılar
Ve bizi bize anlatan geceler de
Bitti
Mehmet Selim ÇİÇEK
13 Temmuz 2013, Kızıltepe