Kıraç bir çocuktum göğsüme yaslanan Gözleri tahıl yüreği tavsız toprak Nadasa kalmış sevda dölü Kaç nota eskitti yüreğinin sesini...
Suskun plaktı dilimde ki şarkı Çok eskilerden devri düşük bir yankı Çaldıkça iğnesi kalbe batan “dün gece mehtaba dalan öyle bir an gelir ki mehtap seni sanan” demir almış zamandan yer gök mavi saatlere kanan gemi batığı hatıralardan.
Terlemiş alnını hayata süren Elleri tını dili musiki satan Şiire kanıp rüyaya dalan Eprimiş saçında beyaz anılar Tut kalbinin rüzgar perilerini Belki gelir geçmiş zamandan Gözlerinden düşen yaşlara dokunur duan.
Çok yıl eskidi eskimedi bu sevgi Rüya olsa saçıma dokunsa eli Belki söner içimde ki özlemin ateşi Sır kapısı düş yolcusu bir deli Çocukluğumu geri verir mi Kız çocuğu yaban gülü Hangi ömrü versem seni verir geri Taş bir lahzada kaldı elveda Nicedir yazar çizer tamir olmaz Gönlümün teli.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Babamdı İçimde Çalan Şarkı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Babamdı İçimde Çalan Şarkı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok yıl eskidi eskimedi bu sevgi Rüya olsa saçıma dokunsa eli Belki söner içimde ki özlemin ateşi Sır kapısı düş yolcusu bir deli Çocukluğumu geri verir mi Kız çocuğu yaban gülü Hangi ömrü versem seni verir geri Taş bir lahzada kaldı elveda Nicedir yazar çizer tamir olmaz Gönlümün teli.
değişik,anlamlı ve güzel dizeler..kurdela yakışmış..kutlarım..sevgimle..+5
Çok yıl eskidi eskimedi bu sevgi Rüya olsa saçıma dokunsa eli Belki söner içimde ki özlemin ateşi
Duyguların satırlara nakış gibi işlenmesine güzel bir örnek. Satırlar İnci tanesi gibi dizilmiş. Yüreğinize sağlık. Kaleminiz daim olsun. Selam, saygı ve sevgiler.
Çok yıl eskidi eskimedi bu sevgi Rüya olsa saçıma dokunsa eli Belki söner içimde ki özlemin ateşi Sır kapısı düş yolcusu bir deli Çocukluğumu geri verir mi
Çok güzel dizeler yüreğinize sağlık, kutluyorum. Saygılarımla.
Çok yıl eskidi eskimedi bu sevgi Rüya olsa saçıma dokunsa eli Belki söner içimde ki özlemin ateşi Sır kapısı düş yolcusu bir deli Çocukluğumu geri verir mi Kız çocuğu yaban gülü Hangi ömrü versem seni verir geri Taş bir lahzada kaldı elveda Nicedir yazar çizer tamir olmaz Gönlümün teli.
Neslihan hanım,tebrik ederim. Yüreğinize sağlık. Kaleminiz daim olsun. Şiirinize 5 puan. Saygılar Erman Ulusoy
çok çok güzel di gerçekten şu aralar acılar la dolu olan yüreğimi sizlattı dizeleriniz. yürekten kutlarım neslihan hanım içimi sizlatsada beğeniyle okudum. gönül yüreğiniz hiç susmasın sevgimle.. + 5