(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kızıl Kadın Mavi Adam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kızıl Kadın Mavi Adam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
diyorum ki bel kemiğimden ürperiyorum yokluğuna düşünce soluğum morarıyor kapanınca sesin biliyorum acıtacaksın sende kaburgamın içinde can verdiğin serçeyi çürüyecek göz çeperlerim,saçlarım kızaracak saatine bakmayı unuttuğun gün...
GÜNAYDIN MUHTEREM İNSAN ; ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI DUYGU YÜKLÜ DİZELERDİ... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. KUTLUYORM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
bazı şiirlere sesini ve rengini nasıl giydireceğini şaşırırsın...bu aralar böyle bir ruh halindeyim...neyi nasıl yorumlayacağımı bilemiyorum ama yüreğimdeki yerin belli...hep orda kal ve sakın gitme...
ses ayarlarımı bir düzene koyabilirsem konuşabileceğim belki...
(hehe, bu süper oluyor biliyo musun Küsss' le çok yaptıktı. Onu özledim, neyse ki snele de yapıyoz. Çok iyi geliyor bana. Çil çil altınlarım, limuzinim, yelkenlim, su altı gözlüğüm, yamaç paraşütüm, (ayy yazı özledim) apartanlarım, yatlarım katlarım, olmayan mal varlığım (hööö çok uçtum, ama olmayan dedik di mi? işte ne istiyorsak o olsun sevdiklerimiz.)
Bn şimdik Terbiyecimizin şiirini okiycim canım, ay çok helecanlandım. :D
Kızıllığına düşen mavi gemilerin gölgesinden olmasa nasıl kendi uçurumundan aydınlanmış olur ki bir şair.. hani insan durup bir ilan vermek istiyor gazetelere büyük puntolarla Kızıl Kadın Mavi Adam bir denizkuşuymuş,bavullara sığdırmışlar mıdır koca bir ömrü.. çocuk gözlü şaire kısa pantolonlu şarkılar söylesin hayat..sevgilerimle.