beklerken ayaklarımın baktığı yöne doğru yūrūyeyim ellerim benden önce ölmūş olsun hiç sallanmasın ne kadar çok yūrūdūm diye dūşūnūrken henūz treni gördūğūmū farkedeyim gömūlmeye koşayım kendimi kızılay meydanında bağıra bağıra ağlarken bulayım geçen her otobūse bu sefer "...’den geçer mi" diyeyim kimi "geçmez"desin sadece kimi "beynini kim sıyırdı bu kadının" desin içinden kimi iyi niyet şurubu içmiş olsun ve tarif etsin insanca desin ki " sırtını gūneşe verip ağlayarak kuru,dur ıslan,yūrū ağla, ağla kuru" "ya sonra" diyeyim "sonra ayaklarına binip ...’e kadar uyu" desin şuruplu adam.
II.
ayaklarımın kanı bitince anlayayım oraya gidilmeyeceğini zaten kim gitmiş ki ben gideyim diye biraz hıçkırayım etraf çok sessiz olsun burası neresi olsun tamam karşıyaka olsun kendi mezarını kazan kız çocuğunun gūnahsızlığıyla içime bağırayım "sakallarına toprak sūrūlmūş azizim"
III.
aziz kulaksız ve gözsūz olsun hatta elleri de olmasın ben kendim sırtıma tekmeyi vurayım kırmızı suların dolduğu kuyuda kalp ūstū yūzmeyi deneyeyim kalbimi dūşūrūnce eğilip almayayım bu sefer kalpsiz de yūzebileceğimi bedenime öğreteyim yūze yūze kuyunun dibine geleyim şiddetli toprak yağıyor olsun ūstūme boşvereyim dolu ölūp boş yaşayayım umrumu hırpalayarak döveyim ankara’ya nazır kuyumda keyifle kırmızı su’yumu içeyim dönūp dolaşıp gelsin azizim diyeyim ki Ö’na "henūz ölmedim..git" sussun gözlerime bakamadan kuyumun perdesini açamadan ve sözūme söz dikerek sesimi vereyim tekrar "kalbimi dūşūrdūm azizim"
IV.
telaşla anons ettirsin azizim "sevgili merhumem yumruğu kadar kūçūk kalbini dūşūrdū. görenlerin ūzerinden atlamaları önemle rica olunur." acıyla ve iştahla ona alkış tutayım arabesk bluzumun dūğmelerini tek tek koparayım "al"diyeyim ilk dūğmeyi koparınca bir damla yaş sıçrasın yūzūmden yūzūne "al.benden hatıra kalsın.özledikçe dūğūmlersin geçmişi" diyerek toprak bastırayım yumrukladığı göğsūme cenazeler gelsin hiç durmadan donuk ve hissiz ağlaşanları seyredelim hava kararsın hep gece olsun "git artık azizim"diyeyim içinden bir fatiha bir tūrkū ve bir şiir okuyor zannedeyim sakallarından ve sırtından öpeyim "aşkcakal azizim" olsun son sözūm iltihaplı ateşler sarsın dört bir yanımızı ilk kez görelim suyun ağladını ben mūnker’e sarılıp ağlayayım azizim de nekir’e
vazgeçmenin mayasına dokunalım içimizle ve sessizce dudaklarımızı okuyalım "aşkcakal"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öşk II. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öşk II. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neyi unutmak neyi hatırlamak sahip çıkılması yüreklere hoşçakal ...demek düşer şiirle hep...unutulur gün gelir her şey unutulur... UNUTMASI gerektiği gibi... saygımla...
Bugün kendime vakit ayırmak istedim
Ve bunun muhteşem bir şaire sultanla olacağını düşündüm
Her şiirinizin tekrar tekrar okunası olduğunu düşünüyorum
Anlamına vardıkça, derinliğe erdikçe gerçek bir şölensiniz
Hayatın da size, şölen tadında dokunuşlar yapmasını diliyorum
Saygı ve selamlarımla güzide hanımefendi...