(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TARİF şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TARİF şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Diline, yüreğine sağlık ŞİİR SEVER DOST. Aşkın tarifi zordur ama bir şiirimle katkı sağlamak isterim affınıza sığınarak.
AŞIK OLMAK
Susuz yağan yağmurlarda ıslanmak Dumansız ateşlerde yanmak Gözyaşı dökmeden ağlamak Görülmeyen bir bağla bağlanmak Varlığında bile yokluğunu yaşamak Yanındayken dahi hasret kalmak Onsuzken bile onunla olmak Onun yokluğu belki de yaşamamak Acıyla, hasretle yoğrulmak Düşe kalka yürümek Sonra yine doğrulmak Başka nasıl tarif edilir bilmiyorum Aşık olmak.
TARİF GEREKTİRMEZ AŞK EYVALLAH ANLAYAN ANLAR AMA GALİBA İNSANLARIN EN ÇOK KAFA YORDUĞU SÖZ SÖYLEDİĞİ KONU OLDUĞU İÇİN SÖYLEYECEK SÖZ KALMAMIŞTIR DİYE Mİ DÜŞÜNEREK SÖYLEDİLER ACABA BU SÖZÜ :?? Şakası bir yana hoştu , özgündü dizeler
nasılda güzel bir çalışma olmuş Hicran hocam, face de görünce çok güldüm,son günlerde olan olaylara hitaben yazılmış bir kaç cümle ama anlamı çok güzeldi tebrikler.)))
Hayatın değeri, uzun yaşanmasında degil, iyi yaşanmasındadır. Öyle uzun yaşamışlar vardır ki, pek az yaşamışlardır. Doyasıya yaşamak, yılların çokluguna degil, sizin coşkunuza bağlıdır.
AŞIK OLMAK
Susuz yağan yağmurlarda ıslanmak
Dumansız ateşlerde yanmak
Gözyaşı dökmeden ağlamak
Görülmeyen bir bağla bağlanmak
Varlığında bile yokluğunu yaşamak
Yanındayken dahi hasret kalmak
Onsuzken bile onunla olmak
Onun yokluğu belki de yaşamamak
Acıyla, hasretle yoğrulmak
Düşe kalka yürümek
Sonra yine doğrulmak
Başka nasıl tarif edilir bilmiyorum
Aşık olmak.
Zafer Erdoğdu