(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÂREN LOKMASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÂREN LOKMASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine çok güzeldi Mustafa hocamızda çok güzel seslendirmiş... Haz alarak okudum ve dinledim.... Her iki dost yüreğede tebrikler....Teşekkürler......Saygı ve selamlar........
Kimbilir kaç Leyla ya da kaç mecnun Paylaşmadan gitti aşkla kozunu Bu yoldan geçenin hangisi memnun? Ziyasız gönüller yutsun tozunu KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK . OKUMAYA VE DİNLEMEYE DEĞER. ÇOK GÜZEL BİR ESER. SELAM VE SAYGILARIMLA..
Değerli eserini, yürek sesini dinlemeye/okumaya geç geldiğim için af edersin güzel dost. İşlerim nedeniyle geç kaldım diyelimm. Senin kaleminden çıkan her eser beni kendine hayran bırakıyor bilesin.
Varsın bilmesinler özge can sensin Renginle münhasır kalpte desensin Buram buram kokup serde esensin Sevgin tavaf eder yürek düzünü
-Yüreğinden sevgiler kaleminden şiirler eksik olmasın.Şiire güçlü sesiyle eşlik eden Mustafa Bey' in de sesine nefesine sağlık.Çok güzel bir eser ortaya koymuşsunuz. Tekrar tekrar tebrikler.
Akıcı üslubu, duru dili ve zerafeti ile çok güzel bir şiir... Yüreğinize sağlık nezahat hanım, Duygulu dizelere Zorla yorumu da çok güzeldi. Yürekten kutluyorum her iki dost yüreği de, selamlar, saygılar...
Aşk demek acı hüzün ayrılık demek, Kara sevdaya çıkmıştır hep onun adı. Katlanınca çorba olur acı bir yemek, Karşılıklı olursa yıllarca sürer onun tadı. HakanKURTARAN Yürekten Tebrik ederim.. saygımla
Baştan başa şiiriniz bir hazdı çok güzel duygularla kaleme alınmş harika bir eser beğeni ve takdirlerimi bırakıyorum. yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun devamını dilerim selamlarımla esen kalınız
Yaşamı ve şiiri ihtimale sığdıramıyor imgelerini acının üstüne kuran şair -bence,iyi de yapıyor- şiir bir serüvense,ki öyledir,gerisini serüvenciler bilir...Kutluyorum sayın şair,saygılarımla...
Sevda cemresinde sıcak nefesi Zemheri ayaza bürünen fesi Kırk kilit vurulmuş paslı kafesi Bin dertten çekip al yaşat yazını ********************************************* Sevgili şairem, kalem usta olunca, işlediğiniz tüm temalar ahenk buluyor elinizde... Akıcı, yani sürükleyici bütünlük içinde finale koşturuyor okuyucuyu.. Ben hep çok beğeniyorum çalışmalarınızı.Bayıldım.. Teşekkürlerimle...
Değerli kardeşim harika bir şiirdi.sindire sindire okudum.kutlarım çok güzeldi ayakta alkışlıyorum şiirinizi.Yalnız yaren lokması diye bir şeyu varmı.ben hiç duymadım.adı çok güzel ,belliki tadıda güzeldir.yahutta dostun söylediği sözler mi acaba lokma gibi tatlıdır bilemedim.İnsanı insan yapan bazı değerlerdir. Bu değerlere sahip olmak, almakla değil, vermekle mümkündür. Elinizdekini olmayanla paylaşmakla olur. Herkesin hakkına rıza göstermekle olur. Maddeye ihtiyacınız kadar yönelmeniz, fazlasını dağıtmanızla olur. Başkalarının da bu dünyada rahat ve huzur içinde yaşaması gerektiğine inanmanızla olur. Herkesin birbiriyle yardımlaşma içersinde yaşamasıyla, güzelliklerin yaratılacağı bilincine erişmenizle olur. Sevgi bir varolma durumudur, Sevgi yaradılışın temelidir!.
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz veya bir şiir ekliyorum. ekliyorum.Hoşçakalın.
İŞTE GİDİYORUM İşte gidiyorum çeşmi siyahım Önümüze dağlar sıralansa da Sermayem derdimdir servetim ahım Karardıkça bahtım karalansa da Haydi dolaşalım yüce dağlarda Dost beni bıraktı ah ile zarda Ötmek istiyorum viran bağlarda Ayağıma cennet kiralansa da Bağladım canımı zülfün teline Sen beni bıraktın elin dilinde Güldün Mahzuni'nin berbat haline Mervan'ın elinde parelense de
NOT.sevgili arkadaşım.eşimin kanseri metastas yaptığı için kemoterapi alıyor.bende onunla meşgul olmak zorundayım.Eskisi, gibi favorilerimi, dolaşıp şiirlerini okuyamıyorum.Ancak benim şiirimi okuyanların şiirlerini okuyup yorumlayabiliyorum.buda en az 10 günümü alıyor.tabii her şiire yetişemiyorum.kusuruma bakmayın.sizleri asla unutmuş değilim.selamlarımı gönderiyorum ,iyi günler diliyorum.,sağlıkla kalın......
Kimbilir kaç Leyla ya da kaç mecnun Paylaşmadan gitti aşkla kozunu Bu yoldan geçenin hangisi memnun? Ziyasız gönüller yutsun tozunu
Bize ne âlemin aşk hüviyeti Makûs talihlerde saklı niyeti S/ayıklı huzurdan kesip diyeti Şaşırıp felekten alma azını
Varsın bilmesinler özge can sensin Renginle münhasır kalpte desensin Buram buram kokup serde esensin Sevgin tavaf eder yürek düzünü
Mevsimler çalarken sazla cümbüşü, Islak kapılarda bekleşen düşü Seraba döndürüp yaslayıp döşü Eşlik et, tam tekmil bitir sözünü
Sevda cemresinde sıcak nefesi Zemheri ayaza bürünen fesi Kırk kilit vurulmuş paslı kafesi Bin dertten çekip al yaşat yazını
Her daim suretin yansır geceme Hasretin dem olur demedi deme Gem vurmuş hüzünler çekerken meme Karnını doyurmaz yumar gözünü
Ömür kitâbeme yazdım adını Yâren lokmasına bandım tadını Umut kervanının bensem kadını Muhabbet yükünde tartar nazını
Nezahat YILDIZ KAYA
Derin bir nefes alarak şiirin sesinin yüreğini dinledim… Dökülen sevgi toprağın suya hasreti gibi öyle büyük ve öyle kuşatıyor ki devrilir dağlar köküyle
Halk hikâyelerimizde sevginin ve ölümsüz aşkın sembolleri Ferhat ile Şirin, Aslı ile Keremler, bu yolda " kırk kilit takılmış paslı kafesleri" ve aşılmaz dağları aşan umut kervanın eski yolcuları idiler.
Dünyada bunun gibi binlerce yolcu var,umutları sönmesin ... çarpıcı, vurgulu ,özü dolu ve sözü dopdolu anlatımınız için sizi kutluyor, selamlarımla, başarılarınızın devamını diliyorum.
...her zamanki güzellikte her zamanki duygusallıkta ..değerli kalemi en derin saygılarımla hürmetlerimle tebrik ederim... .....her daim hatırımızda her daim hatırlayanlarımızdansızın..teşekkür ederim en güzel günlerin sizin olmasını dilerim..^^^^,
Okumkla kazançlı olduğuma inandığım duyarlı kaleminizden harika ve içten bir şiir gelmiş, çok çok beğendim yine... Kutluyorum kaleminizi... Selam ve saygılarımla...
Elimden geldigince yazmaya calisiyorum hissederek, yasayarak ve dogrularimda yol araka.. Bu arada hemde her gun siir adina birseyler ogrenerek. Insallahda Rabbim beni utandirmaz.. Biraz simardim galiba Seyfettin Bey onure eden yorumunuzla, ziyaretinzle.. Ondandir pembelerim sayfaya dustu.. Selam saygimla..
Her daim suretin yansır geceme Hasretin dem olur demedi deme Gem vurmuş hüzünler çekerken meme Karnını doyurmaz yumar gözünü
Koşulsuz bir sevgi,güzel bir muhabbet... Aşk bu işte,sevda bu. " laf aramızda sitemi eksik. :) " Şiir çok güzel,tema da. Yazan da belli. Bana da kutlamak düşüyor. Saygılar,selamlar...
Kimbilir kaç Leyla ya da kaç mecnun Paylaşmadan gitti aşkla kozunu Bu yoldan geçenin hangisi memnun? Ziyasız gönüller yutsun tozunu ....Şairlerin,şairelerin çoğusu memnun değil..aşkla,sevdayla paylaşılmayan kozlrımızım acısı değil mi dizelerimizde yankılanan.. Güzel akıcı gönül dizeleri..kutladımn selamlar...
Hece ölçüsüyle(6+5) yaılmasına rağmen anlamından hiçbir şey kaybetmediği gibi sözcük dizimi ve seçimi konusunda da örnek gösterilecek türdendi. Tek kelimeyle mükemmmel bir şiir okudum. Tebrik ve saygılarımla...
Mevsimler çalarken sazla cümbüşü, Islak kapılarda bekleşen düşü Seraba döndürüp yaslayıp döşü Eşlik et, tam tekmil bitir sözünü
Sunumu,içeriği ve tekniği ile mükemmel bir hece şiiri. Ayrıca bu kıtanın ilk dizelerindeki teşhis sanatı çok yakışmış. Sevgili arkadaşımın güçlü kalemini kutluyorum. Selam sevgiler.
Varsın bilmesinler özge can sensin Renginle münhasır kalpte desensin Buram buram kokup serde esensin Sevgin tavaf eder yürek düzünü ... Hanımefendi şiir bir bütün olarak güzel tabii. Oturaklı hedefinden ödün vermeyen bir uslupta.Ancak, ben nedense yukarıdaki dörtlüğü torpilli saydım... Tebrik eder saygılar sunarım.
Sevda cemresinde sıcak nefesi Zemheri ayazına bürünmüş fesi Kırk kilit vurulmuş paslı kafesi Bin dertten çekip al yaşat yazını
Her daim suretin yansır geceme Hasretin dem olur demedi deme Gem vurmuş hüzünler çekerken meme Karnını doyurmaz yumar gözünü .. kutlarım Nezahat Hanım.
Ve unuttum tekrar geldim diger bir yorumla, ayrica sevdigim ciceklerden gul ve laleye tesekkur ederim, sevgi ve asilligi tasiyan her iki bize ait bizden olan motifleri adina...
Tebrikler her iki gönül dostuna
Sağlıcakla...