Masada kalmış tozlu resmine nişan aldı az evvel, Ömrümü çürütmeye başlayan ağrılı yalnızlık…
Kalemi şerefine kullandım bu gece Yanında üç yudumluk şarabım Ötesine geçilemeyen bir hüzün Ve gülemeyen yüzüm..
Kurumuş çiçeğim yağmurdan sırılsıklam Güneşi görünce canlanacak ümidi Tavan aralarında saklı anılarımda öyle ya Nerde görülmüş ölenin dirildiği?
Dolunay bile bir durgun bu gece Sürgün edilmişcesine bulutların ardına Zorla verir gibi onca şehrin ışığını Sarhoşluğa direnen cılız ruhumsa; Uzanıp almak istiyor aşığı olduğu yıldızını..
Islak kaldırım taşlarında oturur gözlerim Bu gece neden her şey ıslak ve soğuk? Anlamı daralıyor soruların ve cevapların Bu kimbilir kaçıncısı Yalnız kadeh kaldırışlarımın..
Ve senin; Göz perdenin ardına attığın çaresizliğimi Ellerimde ‘sen’ olarak kalmış heveslerimi Ardından yazıp yazıp sildiklerimi Bilmediğini biliyorum..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-------------Şerefine ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-------------Şerefine ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gidenin dönesi olsaydı gider miydi yanından yalnız kendi giderdi can almazdı canından diyesim geldi umutlu olmak güzel şey.. onu hiç kaybetmeyelim.. güzel, anlamlı ve etkili dizelerinizi için tebrikler sağlıcakla kalın
Onsuzluk zordur, adama/kadına her şeyi yazdırır.
Her şeyi yaşatır.