(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
IŞIKARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
IŞIKARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın Şiirlerin Ziyası; Öncelikle içimizin çok yandığı bir dönemde toplumca sevdiğimiz dürüst,inandırıcı saygın bir bilim adamını kaybetmiş olmanın üzüntüsü ile kendisine sayfanızdan, Allah rahmet eylesin ve sevenlerinin , tüm toplumun başı sağ olsun diyorum. Vefalı yüreğinizi tebrik ediyor benzeri olayları ıskalamadan takip eden dinamik yapınızı kutluyor saygılar sunuyorum.
Ölüm öyle BİR'AN'Da gelir ki, hayat ATEŞini söndürür de, kabrin karanlığında pürdikkat küçük bir IŞIKARArsın... MSİ. Twitten alınma,bana bakma alınma.Allah rahmet eylesin.nazar mı deydi nedir benim meşhurlarıma.
Çocukların ve büyüklerinde ''deprem dedesi'' de gitti HAK'ın yanına. ALLAH rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun ailesine sevenlerine başsağlığı dileyelim bizde. Duyarlı yüreğinize sağlık Mehmet Ziya bey Sevgiyle kalın.
Bir çoğumuz onu 99 depreminde tanıdık acılarımızın ortağı ,umutsuz yarınlarımızın ışığı oldu doğru ve sağ duyulu açıklamalarıyla .Bilim dünyası gerçek bir ilim deryasını kaybetmiştir kaleme alan siz hocama çok teşekkür ediyorum. Sayın Işıkaraya Allah'tan rahmet kederli ailesine baş sağlığı diliyorum ..
Mekanı cennet, ruhu sad olsun insallah. O bir hizmet adamiydi.. Karanliga isik feneri ariyordu kabollarla degil, beyinlerin daha akillica hazirlikli olarak dusunup isiklandirilmasiydi gonlunde ki... Ziya Bey sizi tebrik ediyorum gonulden. Bu son zamanlarda gidenin ardindan siirlerle ugurlayisinizi ve dost kalemlerin sirayla rahmet gonderisini duyarliliklarin toplu yasandigi bir sayfada olmanin huzur ile selam ve saygilarimi birakiyorum..
Dün doğal afetleri konuşurken laf lafı açtı arkadaşıma " sahi deprem dede hayatta mı diye sormuştum" Bugün vefat haberini öğrendim. Depremle özdeşleşmiş şeker bir adamdı bence. Allah rahmet eylesin. Duyarlı yüreğinizi kutluyorum. Saygı ve sevgilerimle.
Muhterem Mehmet Ziya Bey Kardeşim, Vefa örneği şiirinden dolayı tebrik ediyor, bilvesîle IŞIKARA merhuma Cenab-ı Hakk'tan mağfiret niyat ediyorum. Selâm ve dua ile...
Sürükledi akıntılar Bozdu bizi takıntılar Aç koyunca yıkıntılar Sefalet, de; kaşık ara.
Sızılarım için için İflâh olmayız ne için Aziz ruhum sizin için Kefâlet, de; Maşuk ara.
Ruhun şad olsun Deprem DEDE
21 ocak 2013 Trabzon
Allah rahmet eylesin........... Duyarlı yüreğine usta kalemine sağlık hocam........ Bu günlerde değerler bir bir göç ediyor...... Allah hepsini Rahmet eylesin........ Saygılar
Tabii ki, ben yer altından gelecek deprem haberlerini sivil savunma güçlerine bildiririm ve gerekli önlemlerin alınmasını sağlarım. Benim yapacağım vazife hayatiyet arz ettiğinden dolayı da benim yer üstünde bulunmam elzemdir.
vefanın istanbulda bir semt adı olduğunu sananlara ithaftır... bu vefalı yürek, bu duyarlı gönül göz yaşartıcı... anlamlı ve merhuma yakışmış dizeler.. Allahımdan gani gani rahmet diliyorum...mekanı cennet olsun. rahat uyusun artık insanları binalar öldürmeyecekç tebrikler dost...selam ve saygılar...HŞT
Mekanı cennet olsun Deprem Baba'nın... Ve duyarlı yüreğine sağlık üstadım... Ama bak bana söz ver; koğuş arkadaşın ölünce de bir şiir yazacaksın. Anlaştık mı ? Kalemin daim olsun hocam...
Deprem Dede IŞIKARA.
Seni de getirdi dize
Bu hâlete bir şık ara.
Ölümdü canını sıkan
Yetmedi doktor vesikan
Deprem değil yakıp yıkan
Cehalet, de; ışık ara.
Çok güzeldi dizeler mekanı cennet olsun saygılarımla efendim...