Kulaklarımda sesin var, Gözlerim arada dalar ya boşlukta bir yerlere, Bir arayışın telaşında kayıptır hani bazen, Sisli,hisli,dışardan anlamsız,çözülmeyen düşüncelerimin sokaklarında, Küçük bir kız çocuğu dolaşmaktadır aslında bilmezler. Bilemezler daha doğrusu.
Ceylan sekişlerinde,ahu gözlerinde yanan masmavi bir ummansın, Ben bilirim ya seni,saçlarının kıvrık tellerinde rüzgarlar dolaşır, Sonbaharın yapraklarıyla dolar bahçem teninde, Pembe güllere konar bülbüller,kırmızılarda dolanır durur, Bulutlara ulaşan ışıltında kamaşır güneşin gözleri, Bilirim ki sen en güzelisin mevcudun, Bilirim ki en sevgilisi sensin, Sen benim Hanzadem, Sahramsın.
Kulaklarımda sesin var. Beynimdeki tüm güzelliklerde sen, Kalbimdeki her damla aşk sana bil, Şu uçsuz gönül meramda Hanzadem, Mevlanın inayetiyle,lütfuyla serpil.
Rahmetin tecellisi,hakikatin kalbisin, Aşkında söndü varlık, Varlığında söndü aşk, Sevda kelimesini doldurdun sen, Ne kadar aşığım sana, Yüreğime baksan da görsen.
Ellerinin içinde akasya çiçekleri, Parmaklarında sarmaşan,bir ömrün sensizliği var, Anlamını yitirdi mana,manasını yitirdi anlam. Kelimeler kifayetsizlikten,cümleler sensizlikten muzdarip, Ben seni sevmekten,sana bakmaktan!
Kulaklarımda sesin var, Sustuğunda bir devir susuyor, Evren sessizleşir uykunda, Mevsimler karakış olur,karlar altında uyur nebat, Sessizliğin sesi tüm bir boşluğu doldurur. Anlamsızlaşır,bayatlar hayat, Tatsızlaşır,tutsuzlaşır, Huzursuzluk her yerlere bulaşır. İçimin sıkıntısı gökyüzüne ulaşır. Duymalıyım seni,görmeliyim,bilmeliyim. sen yüreğimin nefes alan kalbisin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kulaklarımda Sesin Var. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kulaklarımda Sesin Var. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.