Ömür defterine sığmaz hikâyen, Kemiklerimde bir sevdanın kadim sancısı, Gözümün ferinde söndü geceler, Ki bu gözler eski dünyanın en yalancısı, Hiç bir kalıba uymadı, hiçbir gönüle girmedi. Hiç bir bedende ışıldamadı evvel.
Ey! Et parçası olamayan yüreğim, Sabahlara ulaştırma efkârımı yeter, Hangi günahın bedeli bu ödediğim, Yaşadığım yalnızlık, vebadan beter.
Tükürsem ciğerimi kanla da bitse kederim, Ardından bir meçhule, kıyamete giderim,
Sevdanın peşinde zayi olmuşsa bir yürek, O biçare yüreğe kul tesellisi ne gerek.
Sen bir ankaydın, ben yedi kat gök, Kanatların okşardı çehremde güneşi, Nura değerdi başın, parlardın karanlıkta, Rüzgârıma çarpar savrulurdu saçların, Bir koku sinerdi ötelerden, huzuru hissederdim, Büyülerdi endamın her katımda mevcudu, Renklere gark olurdu mai, hissiyata duçar olurdu, Seninle bir başka olurdu her şey.
Ben o yüzden sana aşık olmayı seçtim sevgili, Gök kuşağının tüm renkleriyle göğsümde fırtınalar estirdiğin, Fırtınalarda ruhumla bağlarımı kestirdiğin için seçtim seni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yürek Sesimle Sen: şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yürek Sesimle Sen: şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu yürek seni böyle isterken, severken ölesiye böyle,
Gelmemek olur mu?
Gönülden, yürekten seven herzaman bulunmaz,
"Gel" derse gelmemek olurmu?
Yüreğinize sağlık hocam, kaleminiz daim olsun...