Şiir yazmış,şair demişler Aşktan dem vurmuş, aşık zannetmişler Beddua etmiş, mazlum demişler Terk edilmiş’te haklı zannetmişler Hadi bee şair; önce sen kendini sev..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rivayete Göre şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rivayete Göre şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haklı söze ne denir. kendisini sevmeyen başkasını nasıl sever?hani önce can ,sonra canan misali. tebrik ediyorum sevgili şairem çok yerinde haklı kısa öz dizeler başarıların daim olsun sevgimle.
kOCAMAN TEBRİKLER HÜLYA HANIM... GÜNÜMÜZDE ÖYLE TAKİYECİLER VAR Kİ BUNLAR HEMDE ÇOK YAKINIMIZDALAR..DİKKATLİ OLMAK LAZIM....ALINTI ÇALINTI BİR KAÇ ANLAMSIZ YADA TEZAT CÜMLELERİ BİR ARAYA GETİREREK ŞİİR YAZDIĞINI SANAN ZAVALLILAR... HER TÜRLÜ YALAKALIĞI TAŞIMACILIĞI TAKİYECİLİĞİ MUHABBET TELLALLIĞINI YAPANLAR HİÇ ORALI OLMADAN YAPTIKLARINDAN HABERLERİ YOKMUŞ GİBİ MAZLUMU OYNAMALARI...İNSANI İNCİTENLER ÇİÇEĞİ KURUTANLAR LEKE ÜSTÜNE LEKE ÇAMUR ÜSTÜNE ÇAMUR ATANLAR KORKU TÜNELİNİ YÖNETENLER BÜTÜN BUNLARI YAPANLAR KENDİLERİNE SAYGISI SEVGİSİ OLMAYANLAR ÖYLE GÜZEL ANLATILMIŞ Kİ...ANLAYANA SİVRİ SİNEK SAZ OLMUŞ İŞTE O KADAR DENMİŞ .................................................YÜREĞİN KALEMİN VAR OLSUN.........................................
Şiir yazmış,şair demişler Aşktan dem vurmuş, aşık zannetmişler Beddua etmiş, mazlum demişler Terk edilmiş’te haklı zannetmişler Hadi bee şair; önce sen kendini sev..
çok doğru arkadaşım önce kendini seveceksin anlam yüklüydü tebrik ederim..