Okuduğunuz şiir 8.1.2013 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
...'kara
Gözlerim sevdanı göreli beri ve ellerimi ısıtmaya başladığında serçe tüylü şefkatin kurulduğunda yüreğimin pusulası yüreğine tutulduğunda kalplerimiz birbirine hayata kapandı içim hem lâl, hem âmâ, hem sağırım şimdi senden gayrısına yâr...
.. gözyaşlarımı içen yastığım bilir ve sözyaşlarımı yudumlayan ay her gece ölürüm zaman geçmedikçe ben kavrulurum kendi yağımda susarım kör-kor fütursuz ve kusarım yalnızlığa âhlarımı bir seher vakti...
ne zaman karaya bürünse an ismin dökülür dilimden hârlıca yanan bağrıma su niyetine damla damla yudumlarım sevdayı dudaklarından...
yağmur ne zaman başlasa bize dokunmaya can kıyımlarımda filizlenir umutlar tutuşur eteği hasretin ankara’da vuslat dans ederken bir fon eşliğinde plakta ben seni içerim gözlerinden sen ağlarsın susuşlarında
mabedini diktiğinden beri usuma koluma taktığın yalnızlığın fiyakalı bir aşk dolanır boynuna önce donar sanki yaşam tel tel kırılır özlem en ince yerinden sesin dur emri verdiğinde saliselere aşkı görür dünyanın fani gözleri boğulurdu ayrılıklar sevginin selinde
yokluğuna slov hüzünler biriktirdim sessizliğimde duruldum hasret fırtınalarımdan yâr gül ile kazınmış intiharsın bileğime kendimi bulamadığım çıkmaz sokaklarımda
tüm alfabeyi sana bağışladım tüm harfler ’seni seviyorum’ yazıyor kağıtlarımda razı oldum ölüme sensiz uyanacağım günlerde sırf duymasın ağıtlârımı diye penceresizliğimde ağyar
yanımda olsaydın eğer bilirim kırılmazdı beyazı düşlerimin yoksun-luk vurmazdı gözüme rüzgârını yağmur öncesi tutulmazdı ay güne öksüz kalmazdı tutkularım
seni sevmek hayat demek sana dair fakirse zulamdaki zamanlar yaşam çöl olsun bana ölümse, düğün katr-i vuslat ç’ağrıma
ki ellerin güldü yüreğin uçmaya hazırlanan kelebek gibi nereden kırılacağını bilmeyen koza kelimelerin sönmeyen bir yangın yeri dilinde önce kendini yakıyorsun sonra beni söndürüyorsun ateşimden alıp suyuna bırakıyorsun yüreğinde beni ben oyalanırken bıraktığın tesellilerle sen yanmaya gönüllü mum gibi alıştırıyorsun kendi ateşinde seni, yandıkça ben aydınlanıyorum yandıkça sen eriyorsun bitmiyorsun / biliyorsun...
... gözyaşlarımı içen yastığım bilir ve sözyaşlarımı yudumlayan ay her gece ölürüm ben zaman geçmedikçe yakamoz olur yalnızlığın yalnızlığıma tutulurum dilinde belki bir dilek olur doğarım düşlerine belki bir amin sessizce beni dilediğin dualarda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...'kara şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...'kara şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tüm alfabeyi sana bağışladım tüm harfler ’seni seviyorum’ yazıyor kağıtlarımda razı oldum ölüme sensiz uyanacağım günlerde sırf duymasın ağıtlârımı diye penceresizliğimde ağyar
Muhteşem bir çalışlma ve güne ziyadesi ile layık bir eser şairini kutlarım saygı ve selamlarıma.
Muhteşem bir içerik, muhteşem söylemler ve kurgu...Bu kadar güzel yazmak zorunda mısın Nar-ı Çiçek' im? Tepeden tırnağa hüzün giyindim/soyundum bütün renklerimden nazlı çiçeğim...Ve hüzünlerde aşk' ı çoğalttım...
''Ya nasıl ayırırız yıldızları Kim geçiş izni verecek rüzgara Bu tarifsiz ayrılığı güneşe kim Yağmura kim kuşlara kim öğretecek?...''
Sevdanın yağmurlarında öylece kalan şehirlerden taşan dilsizliklere ses ve yorumun güzelliği ile nakşedilmiş harfler herbiri başka aminlere vuslat dilemekte Çok teşekkür ederim Nar_ı Çiçek aşkla şahlanmış dizelere Ses soluk verip güzellikler sunan Yalnızlık Abidesi var kalasın...
Sevgili Nar-i cicek ,oncelikle yeni yilinini ictenlikle kutlarim. Siir cokca guzel yalnizliklari hissetiren huzun dolu bir siir. Yurekten kutluyorum o gul yuregini tebrik ve sevgilerimi biraktim.
tüm alfabeyi sana bağışladım tüm harfler ’seni seviyorum’ yazıyor kağıtlarımda razı oldum ölüme sensiz uyanacağım günlerde sırf duymasın ağıtlârımı diye penceresizliğimde ağyar
Hüzünlü ve mükemmel bir gönül sesiydi.Beğeniyle okudum. Candan kutluyorum seni Nar-ı Çiçeğim. Başarınız daim olsun. Sevgiler.
... gözyaşlarımı içen yastığım bilir ve sözyaşlarımı yudumlayan ay her gece ölürüm ben zaman geçmedikçe yakamoz olur yalnızlığın yalnızlığıma tutulurum dilinde belki bir dilek olur doğarım düşlerine belki bir amin sessizce beni dilediğin dualarda...
Gerçekten derinde ooffff ! çektiren yüreğimi hüzünlere bürüyen, hasret kokan mükemmel dizeler ve içli yorum. candan tebrik ediyorum sevgili şairemizi ses olan değerli dost yüreği başarılarınız bitimsiz yeni yılınız kutlu olsun selam sevgi dua ile.
ne zaman karaya bürünse an ismin dökülür dilimden hârlıca yanan bağrıma su niyetine damla damla yudumlarım sevdayı dudaklarından...
merhaba güzel insan tebrikler çok güzel bir şiirdi karlı bir günde açan güneş gibi fırat kardeşim de çok güzel dans etmiş şiirler yüreğin yalnız kalmasın böylesi ayazlarda her anın beyaza bürünsün aşkla kal ustam
ki ellerin güldü yüreğin uçmaya hazırlanan kelebek gibi nereden kırılacağını bilmeyen koza kelimelerin sönmeyen bir yangın yeri dilinde önce kendini yakıyorsun sonra beni söndürüyorsun ateşimden alıp suyuna bırakıyorsun yüreğinde beni ben oyalanırken bıraktığın tesellilerle sen yanmaya gönüllü mum gibi alıştırıyorsun kendi ateşinde seni, yandıkça ben aydınlanıyorum yandıkça sen eriyorsun bitmiyorsun / biliyorsun...
... gözyaşlarımı içen yastığım bilir ve söz yaşlarımı yudumlayan ay her gece ölürüm ben zaman geçmedikçe yakamoz olur yalnızlığın yalnızlığıma tutulurum dilinde belki bir dilek olur doğarım düşlerine belki bir amin sessizce beni dilediğin dualarda...
Şiir ve anlatım mükemmeldi kusursuzdu kutluyorum........... Yüreğine kalemine sağlık beğeni ile okudum ve dinledim....... Yüreğin kalemin daim olsun.......... Saygılar............
".. gözyaşlarımı içen yastığım bilir ve sözyaşlarımı yudumlayan ay hergece ölürüm zaman geçmedikçe ben kavrulurum kendi yağımda susarım kör-kor fütursuz ve kusarım yalnızlığa âhlarımı bir seher vakti..."
İçerik kurgusu oldukça etkileyici.Yüreğinize sağlık.Selam ve dua ile...
yardan başkasınıa sağır olmak ..kör olmak çok yakışmış mısralara ..ve aşk yakışıyor bu cana ..tutkusunda bir serçe..şiir çok güzel.ve içliydi..tebriklerim bu kaleme..sevgilerimle nar-ı aşk
İçinde barındırdığı o gizem ve etkileyici anlatımı çok beğendiğimi belirtmek isterim.
Şiirin ana maddesi hüzündür, hüzün olmadan yazılan şiirlerin içi bana nedense hep boş gibi gelir. Şairemizin kalemine de hüzün yakışmış. Duygu yoğunluğunun zirve yaptığı bir şiirdi.
"yağmur ne zaman başlasa bize dokunmaya can kıyımlarımda filizlenir umutlar tutuşur eteği hasretin ankara’da vuslat dans ederken bir fon eşliğinde plakta ben seni içerim gözlerinden sen ağlarsın susuşlarında"
"Gözlerim sevdanı göreli beri ve ellerimi ısıtmaya başladığında serçe tüylü şefkatin kurulduğunda yüreğimin pusulası yüreğine tutulduğunda kaplerimiz birbirine hayata kapandı içim hem lâl, hem âmâ, hem sağırım şimdi senden gayrısına yâr... ,,
...
Başlangıçtan sonala açmaz bir sevda konunun bütünlüğünde aka aka sonlanmış ... Allah sevenlerle beraberdir, iki gönül bir olduktan sonra o aşk kalesini kimse yıkamaz... Onun mührü sözlerdir âşıkların dillerinde... Duanın gücüne inanıyorsak olmayacak diye bir şey yok demek geliyor içimden... Şiir kurgu da olsa gerçek de olsa şiire göre yorumlarım tabii ki... Duyguların aşka, aşkın duygulara harmanı şiir...
HEP DEMİŞİMDİR YİNE DİYORUM HÜZÜN ŞİİRLERİ ŞİİR YAPAN... SERBEST ŞİİRLERİN YETKİLİ KALEMİNDEN DOYURUCU BİR SERBEST OKUDUM... TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
tüm harfler ’seni seviyorum’ yazıyor kağıtlarımda
razı oldum ölüme sensiz uyanacağım günlerde
sırf duymasın ağıtlârımı diye penceresizliğimde ağyar
Muhteşem bir çalışlma ve güne ziyadesi ile layık bir eser şairini kutlarım saygı ve selamlarıma.