Zamanın akışını seyrederken Önemliymiş gibi Akrep mi kovalıyor yelkovanı? Yelkovan mı akrebi? Dakikalarca bunu düşünüyorum. Belki de her cisme, her şekle, Her silüete, her resme, Bizi uyarlıyorum.. Şimdi de saatin içindeki İki minik çubuğa yakıştırıyorum, Saçma sapan varlığımızı.. Nasıl da uzaklar birbirlerinden ama Her saat kavuşmadan devam etmiyorlar yollarına. Mutlaka bir oluyorlar, Bütün oluyorlar, Minnacık bir noktada buluşuyorlar.. Elimdeki çay bardağı mesela, İçi dolu iken anlamlı değil mi? Ve içindeki sıcakken? Masadaki vazo.. Çiçeksiz neye yarar? Nasıl güzelleşir yalnız bir camdan ibaret? Raftaki kitaplar.. Olmasalar koca boş bir ahşap yığını oda.. O da dolu iken şık. Duvardaki resime ne demeli? Asılabilir miydi çerçevesi olmasa? Onu köşeleyip sarmasa? Ve gel gelelim bana.. Düşünür müydüm hiç bunları? Ne, nasıl, ne ile güzel diye.. Hiç düşünür müydüm, Mutluluk benim ve benimle olsa? Senin için şu koca sevgimle dolsa.. Ve tabii Sıcağı sıcağına..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sıcağı sıcağına.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sıcağı sıcağına.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kırılmadım, eleştiriye açığım her zaman. Teşekkür ederim fikrinizi paylaştığınız için. Makale de yazıyorum ama sırasız şiirleri okumaktan da yazmaktan da daha fazla hoşlanıyorum. Bu arada sizin de bir kaç şiirinizi okudum gayet başarılısınız tebrik ederim.
Şiir, yapmacıktan ne kadar uzaksa O KADAR GÜZELDİR.
Şahsen ben, mısralarında bu doğal yapıyı sık sık görüyorum.
Ve seni can-ı gönülden tebrik ediyorum arkadaşım.