(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UĞRUNA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UĞRUNA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O ne güzel bakışların, İnci mercan mı kaşların? Gözünden akıt yaşların, Bir güzelin sen uğruna.
Sevgi akar sele sele, Kaşlar kara gözler ela, Bir sevda için çek çile, Bir güzelin sen uğruna.
Kulak küpe hem çok güzel, Gülümsüyor dudak özel, Çektin hasret oldun gazel, Bir güzelin sen uğruna.
Aşk şarabına kanarsın, Mecnun’u Leyla sanarsın, Derdin derinde yanarsın, Bir güzelin sen uğruna.
Cemal yareni deşersin, Aşk ateşinden pişersin, Durmaz yollara düşersin, Bir güzelin sen uğruna. *** Uzun bir aradan sonra hocamızın bir şiirini okuma fırsatı buldum eskiden olduğu gibi yine döktürmüşsünüz kaleminiz var olsun saygılar selamlar...
Sevgili Gürpınar, yine Yunus'ça bir şiir güzel duygular gönlün var olsun. Sevgi ve selamlarımı yolluyorum hiç karşılık beklemeden yorum yapan bir dahisiniz bundan daha güzel ne olabilir ki başarılarınız daim olsun sevgili dost. Sevgiyle...Dostlukla....
Cemal yareni deşersin, Aşk ateşinden pişersin, Durmaz yollara düşersin, Bir güzelin sen uğruna.
Hangi gönül düşmüyor ki bir leylâ'nın mecnunu peşine? türkü tadında çok güzel sevda dizeleri.tebrik ediyor daimi başarılar diliyorım mutlu yıllar diliyorum selam dua ile.
Evet dost hocam insanın yüreğine aşk ateşi düşmeyi versin gözünden gönlünde yaşlar süzülür güzel şiirini yüreğini kutladım muhabbetle selam ve DUA ile kal.
Gönle ateş düşünce öyle olur, kiminde Yunusvari, kiminde Mecnunvari bir yanma, yakılma, kiminde Mevlana misali dönmektir ...hep aynı nokta-i nazaradır... Kutlarım ihlaslı yüreğinizi Cemalettin Hocam... Selam ve saygılarımı bıraktım...
Kaşlar kara gözler ela,
Bir sevda için çek çile,
Bir güzelin sen uğruna.
Kulak küpe hem çok güzel,
Gülümsüyor dudak özel,
Çektin hasret oldun gazel,
Bir güzelin sen uğruna.
Aşk şarabına kanarsın,
Mecnun’u Leyla sanarsın,
Derdin derinde yanarsın,
Bir güzelin sen uğruna.
Cemal yareni deşersin,
Aşk ateşinden pişersin,
Durmaz yollara düşersin,
Bir güzelin sen uğruna.
Değerli Cemal Hocam,çok güzel olmuş,beğeni ile okudum.Saygılarımla...