(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİZİM ASKER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİZİM ASKER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
duyarlı yüreğinizi canı gönülden kutlarım Cemalettin bey... allah askerimize zeval vermesin. her zaman yardımcısı olsun... evel allah sonra onların sayesinde bu vatan dimdik ayakta durmaktadır... bu güzel duygularınız daim olsun selam ve saygılarımla....
Davasından geçmez vallah, Ona güveniriz billah, Kalbinde yaratan Allah, İmanına iman ekler. ********************************
Yüreğinize sağlık Cemalettin Hocam, var mı dünyada Türk Askeri kadar yürekli, kalbi vatan aşkıyla çarpan, Allah aşkıyla çarpan ve vatanı için canını seve seve feda edebilen eşsiz asker...
bu şiiri geçen yıl okumuş olsam sanırım şimdi tansiyonum tavan yapmış olurdu 6 ay ara ile iki evlat gönderdim vatanı beklesinler diye hamdolsun sağ salim döndüler ana kucagına dilerim Rabbim tüm askerlerimiz kavuştursun sevdiklerine Vatan Mehmetciklerimize eman her zaman.
kutlarım dost kalem ilhamın bol yeni yılın kutlu olsun selamlar.
Sevgili dost, önce yeni yılınızı en iyi dileklerimle kutlar, başarılar mutluluklar diliyorum. Ayrıca yorumunuz için teşekkürler sevgili dost. Şiirinizi askerlerimizin başarı görevleriyle renklendirmişsiniz güzel duygular kutluyorum gönlün var olsun. Sevgiyle...Dostlukla...
Muhterem üstadım, Cemalettin Bey! Bu nadide gönül sayfanızda Mehmetçiklerimiz için yüreğinizden dökülen ihlas dolu kahramanlık incileri muhteşemdi. Haz ile gurulanarak okudum bu nefis şiirinizi. Edip kaleminiz ve elit yüreğiniz her daim var olsun. En içten selam ve saygılarımla; "Yeni Yılınız Kutlu Olsun"
İhlaslı kaleminizden her zaman güzeli öven, haklıyı anlatan, Hakkı ön plana çıkaran şiirle geliyor, Allah razı olsun ve Allah o güzel, kahraman askerlerimizin tırnaklarını taşa değdirmesin... Selam ve saygılarımı yolladım...
Değerli kardeşim.Harika bir şiirdi.Bizim askerimiz gibi vatan sever var mı?Bizim askerimiz gibi yiğit,kahraman varmı acaba.Asla yok.Onların sayesinde 7 düvele karşı savaştk.Bu vatanı düşman çizmesi altından kurtardık.Halen öyle hiç bıkmadan usanmadan devletimizi,topraklarımızı koruyorlar.Bütün erinde generaline kadar,ordumuzu ve güvenlik güçlerimizi ayakta alkışlıyorum.Hepside Allaha emanet olsunlar.
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın
Asker
ASKER, bir yürek ki korksuz, pazarlıksız vatan sevgisi dolu. ASKER, Orta Asya bozkırları, Mezoptamya, Avrasya, Anadolu. ASKER, bir kolu İlk Çağ'ı kapamış, Yeni Çağ'ı açmş bir kolu. ASKER, yani Türk askeri, yani dünyaya savaşmayı öğretenler...
ASKER, Hun, Göktürk, Uygur, Karahanlı, Selçuklu ve Osmanlı. ASKER, kutsal vatan sevgisiyle yürek dumanlı, dağlar dumanlı. ASKER, bir asker ki, hem kahraman hem mağrur hem şanlı. ASKER, yani Türk askeri, ölüm var teslim olmak yok diyenler.
ASKER, bir asker düşün ki düğüne gider gibi cepheye koşan.. ASKER, her yerde her zaman, iman gücüyle her engeli aşan. ASKER, aşkların yücesi Allah aşkına vatan aşkı ile yanıp tutuşan. ASKER, yani Türk askeri, ölmez şehitlik mertebesine erenler.
efendim bizim asker imanlı inançlı vatanını her şeyden üstün tutuğu için canını veriyorda vatanını asla kutlarım bu değerli güzel şiirin yazarını saygılarımla selamlar
..................Bu vatanın evlatları, ............Tanklar süvari atları, .......Getirir salavatları, ..Cephede vatanı bekler, ...................Oyunlara asla gelmez, ..........Cesurdur hiç korku bilmez, .......Akar gözyaşları silmez, ...O düşmanı bir bir tekler. ..değerli hocam yoruma değer bulduğum güzel paylaşımın sahibi olarak en derin sevgi vede saygılarımla..iyi seneler dilerim.