Yürekler taş ayaklar baş oldu Gönüller duymaz hisler pas oldu, Binlerce şehit hayat yas oldu, Gazze Kudüs duyguya has oldu, Kalk ayağa sen dostlar yok oldu, Bu ne vurdum duymazlıktır ki Ya Rabb Filistin’de bir nesil yok oldu.
Dayan sen dertli Filistin dayan, Vardır seni baş üstüne koyan, Korkma sen sabret boyana boyan, Vardır senin çığlığını duyan, Haydi ümmet gel gafletten uyan, Uyandır sen bu ümmeti Ya Rabb, Filistin’de bebekler yok oldu.
Ey İsrail bu hal nedir sende? Sana nefret zirvededir bende, Kükrerse bu can durmaz ki tende, Kellem elimde yandadır yanda, Bir gün sorulur hesap her canda, Güç kuvvet ver ehli İslam’a Ya Rabb, Filistin’de insanlık yok oldu.
Bir gün batacak bir gün doğacak, Gazze bekle sen yüzün gülecek, Zalim İsrail bir gün gidecek, Zulüm işkence elbet bitecek, Enkaz içinde güller açacak, Beraberlik ihsan eyle Ya Rabb Filistin hür bir devlet olacak,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FİLİSTİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FİLİSTİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.