Kocaman bir çınar gibi bu yılı da uğurlarken el ele, İmrenecek ne kaldı gerilerde bir bakın hele Gelecek yıla methiyeler dizilirken gökyüzüne atılan fişeklerle Giden ömürden gitmiş,bir gün daha yaklaştık kabire!..
Geride kalan her yıl böyle uğurlandı güle söylene Hayatın yoğunluğundan daha yeni geldim eve Umurumda mı gelen yıl, giden suratını astı yüzümüze, Cümbür cemaat bağıralım hoş geldin diye,acaba ne geçer elimize!...
Bu gece de çılgınlığım üstümde gelir misiniz benimle, Karanlık geçmişe seslenelim,sabahtan evvel bu gece Gelen gideni aratır atasözü,tekerrür edecek mi bu sene, Haydi sana uğurlar ola uğurlar ola git güle güle!...
Sattın bizi habersizce yeni gelen halefine Biz de manyaklaştık acaba ne getirdi diye bize; Gelen misafiri sarhoş karşılamak nasıl bir bekleme Biz bize yakışanı yaptık,halefini bastık yüreğimize!...
İşte böyle geçti ve gitti, gitmez dediğimiz sene Yılbaşı aybaşı onbaşı bilmem ki bunların kaynağı nere, Dönüp ardıma baktığımda avucumu yalıyorum sessizce, Bu sene de gelip gitti hayırlısı olsun inşaAllah seneye!...
Ey eşrefi mahlukat!makamı eşrefte sana düşen yer nere Bilmiyorsan ne zaman geldiğini,sor çok iyi bilen birine, Birden haykırırsa sana,dün neredeysen,bu gün de koş o yere O zaman gelen yılda boşa gider,gelin kazalım bunu beynimize!...
Karamsar bir yıl sunmayacağım yaşadıklarımı anlatıyorum size Bizim gibi niceleri elveda edemeden gelip geçti bu sene, Veda edebileceğini sanan bilsin ki,bu tren yeter herkese Nice yükler taşındı bu trenle anlamadık,ağırlıklar çöktü üzerimize!...
Allah’ın günleri sayılıdır,değirmen gibi bizi öğütür içinde, Bu değirmenin içinde buğday tanesi olmayan var mı içimiz de, kanser gibi eriyen bir hayatta bu debdebenin yeri var mı sizce, İşte o hayattan bu mısralar,yaptıklarımız döküldü önümüze, Bağrımıza bassak ne çıkar oda bir gün gidecek gelen emirlerle; O emirlere karşı durmak hiç kimsenin haddine değilse, Ey seneler,eskimeyen bir yürek bırakıyorum,zorla geldim nefes nefese, Karanlıklar senin olsun, aydınlıkları bırak çok yorulduk baksana halimize!... 01.01.2013 00.20-01.05 Çengelköy/İST EROL KEKEÇ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALAN YILLAR BU TREN NEREYE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALAN YILLAR BU TREN NEREYE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.