zâyi bakışlarla ilişmek lilyum esrâra unutmuş nicedir şefkati ense kökü boş parmaklarda pasaportsuz geziyor paslı gemiler köprülerde istif halde yalnızlık gözler çekirdek çitliyor ufka karşı adımlar safsata desenli
harcı haram dizeler yağıyor bazen kelimeler bile ayak diriyor inatla virgüllerle susturuluyor uzun cümleler meşakkat çerağı gibi zarflanıyor kareler tökezliyor imâmeye gelince ayaklar ve düşüyor hatıra yine kahır yine gayda bizden bozulduk bozulalı dargınız ırgat gibiyim hâlâ yokluğuna vurdumduymaz, arsız, suratsız hatta yaşam maddî hasarlı râbıta!..
yozlaşmış geliyor nedense avuçlarıma değenler ve daha bir akraba elem giderek daha değersiz batıyor günler söylenmek sözleri eskitiyor sadece tuvalin arkasına sürüyorsun mavileri siyahbeyaz yazılırmış kayıp özneler ala kargalar dalıyor gökleri renklerin bile alayı gri...
en kötüsü kendini bile zamirlemek aynalara hayli postmodern bir saklanmaç soğukça fazla bonkör hissediyor insan kendini hayata hep gergin halatlar oluyor aklında! özlemek her defasında yenilmek kendine bir daha tıpkı bir yargının infaz hâli her eve dönüş yaşam adına bir saklambaç daha bir sorguya daha yaklaşmak tek kârı, bir gökdeleni daha sobelenmeden atlatmak!
saçma sapan fikirlerle uyumak sonrası paslı vagonlardan yeni yetme icatlar ihdası bir sonraki günün faturası:
ne var dersen bu tasta hayat biletsiz yaşam panaroması bir nevî sevi çorbası zaman pirinçle mercimek dansı kaybettiklerin bahçede nadas aşkyalancı yosma sevi zamansız hasta!
işte her şey daha da karışıyor, için ısındıkça tüm bildiklerin, yarım yalancı tüm bildiklerin poşetteki sallama çay! sevmek birinci çinko hayat kazanmasız kumar
ve şansını fazla zorlama aşk büyük ikramı ye! sevi kaybetmeye tombala!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Büyük İkramı Ye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Büyük İkramı Ye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sözcüklerle dans etmek, ettirmek, sözcükleri tiyatro sahnesine çıkarmak, sözcükleri çok boyutlu yaratmak, sözcükleri tütsülemek, büyü katmak, sözcüklere ruh, sözcüklere can vermek,
bütün bunlar şairim diyenlerin işi. Şairlerin işi.
İşte tam da bunlara güzel bir örnek. Mutlu oldum, şiir adına, edebiyat adına, Türkçem adına.