Okuduğunuz şiir 4.12.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
SÖKÜNTÜ
Gerçekle yüzleşmek mi derdiniz Muhteşem hayatlardan Kopyalanmış Kimliğini arayan kadın dramcıları
Tenin derin coğrafyalarında Hayatı devralmaktan hep veresiye Yüz karası ölüm çağrıcılarının Gölgesinde Sığıntı bir yaranın en ortasına İçinde taş olmuş günahların Paramparça dağılmış İnsanları...
Sıradan rüyalarınızı sökün yakanızdan Gerçek sizin eteklerinizde Sökük hayatların son ilmegi gibi duruyor Takıldığınız Her öyküde Kemik seslerinize yüklenen ayıplardan Kaygıların sessizliği dökülüyor Birlikte susuyorsunuz… Aynı duanın içinde Tanrının Gözyaşını içiyor bedenin eridiği toprak
Çalkalanıyor Denizler Yerine yerleşiyor her kum tanesi Ve insan Rüzgarın kalbinde her acıya ortak Ağarıyor gün Gökyüzü yanıyor ay’a Dünya O bi garip hırsa tutsak..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖKÜNTÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖKÜNTÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sıradan rüyalarınızı sökün yakanızdan Gerçek sizin eteklerinizde Sökük hayatların son ilmegi gibi duruyor Takıldığınız Her öyküde Kemik seslerinize yüklenen ayıplardan Kaygıların sessizliği dökülüyor Birlikte susuyorsunuz… Aynı duanın içinde Tanrının Gözyaşını içiyor bedenin eridiği toprak ...
TEBRIKLER HAKETTIGI YERDE ESRINIZ ZATEN SAYGILARIMLA...
Gerçek ; bazılarına yakışmaz yama gibi durur evet...boş verin demiş sayın şair boşverin uğraşmayın o kadar yıprattınız ve kaybettiniz ki kendinizi... günahların içinde...
Kuvvetli bir inancın ayak seslerini duyumsamamak, güzel ahlakın ve erdemin o insanı yücelten gerçekle yüzyüze gelmesini daha da önemlisi kendisine hak sayacak , sağlayacak niteliğin resmini çizmiş şair keskin ve şeffaf bir biçimde...
Evrensel niteliğe haiz, şimşek çakımı gündüzlerde okurunun yüzüne insanın ; dünya ve birbirleriyle ilişkilerini inançsal açıdan ele alan değerli bir yapıt okuduk.
Aldık nasibimizi bu değerli eserden.Varolsun gönül emeğiniz Yıldız Hanım..Çook ama çok güzeldi her zamanki gibi.
cansın.