Her yerde bir düzen var, niyetleri sezen var Tesadüf olur mu hiç? Her harfi bir yazan var Kurulan tuzakları hem gören, hem bozan var. .....Gâfil, güçlü olanı, her zaman haklı sanır .....Kim ne ederse etsin; hep iyiler kazanır!
İnsanoğlu bilemez, hayır nedir, şer nedir Günahlara batar da, hâlâ sorar "kir nedir?" Gâyeden bîhaberdir, bilmez ki mahşer nedir. .....Tevekkülü bilenler etmez çileye hayret .....Sabreden için her dert, günahlara keffaret.
Eşref-i Mahlûk deyip, görev vermiş bize Hakk Okumayı bilene kâinat yaprak yaprak Zirvelere çıksan da, gireceğin yer toprak. ....Mahâret, yaşıyorken; ölmeden ölebilmek! ....Kalpten kalbe yol bulup, gönülde kalabilmek.
Haddini bilen kişi, bilir nedir edeb, ar Rabb’ine isyan etmez, etmez hatada ısrar Bazen yanlış yapsa da, onun da çaresi var .....İnsan aczini görüp, Allah’a baş eğmeli .....Nedâmet dile gelip, alın yere değmeli.
Akıl en büyük nimet, en değerli sermaye Yaradan’a kul olmak; bu olmalı tek gâye İman ile son nefes! Budur en güzel paye. .....Gerisi hep hikâye; böyle diyor her mezar .....Bir gün bir taş üstüne senin de adın yazar!
Tamah etme fazlaya, kanaatte huzur bul Gel Arif meclisine, hakikat ile yoğrul Dünyanın çilesini, sırtından atıp doğrul. .....Sanma ki bu âlemde bakî kalan bir kul var .....Bu meydandan mahşere gidilecek tek yol var!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* HEP iYiLER KAZANIR.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* HEP iYiLER KAZANIR.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kadar güzel bir şiir ne kadar güzel bir seslendirme emeklerinize sağlık.. harika bir eser okudum seslendirmeylede kulaklarım yüreğim doydu.. çok güzelsin şiir diyerek saygılarımı bırakıyorum sayfanıza...
Allah iyilerden karşılaştırsın, iyilerin meclislerinde bizleri haşretsin Yüce Mevlâ'mız... Yine inci inci mana var dostun sayfasında... Seslendiren Yeşim hanımefendiye de teşekkürler...
Sevgiler, hürmetler...
=================================================== e d i b / a h m e t
Bıraktım ellerini seni boşluk saracak Ben böyle yanıyorken sen sefa süremezsin. İlk rüzgârla pişmanlık eteğine varacak Beni benden aldın ya geri de veremezsin.
Sanmışım ki hayatta nefes gibi lazımsın Her duada ismini besmeleyle andığım. Ve sanmışım alnıma yazılmış tek yazımsın Bahtsıza çıktı adım budur benim yandığım.
Zaman alev kusarken pişmanlığın çok yakın Hadi boş ver aldırma sıradan bir olaysa. Gelip seni sarınca beni suçlama sakın Git madem gidiyorsun gitmek öyle kolaysa.
Bir adım ötesi yok fecre yasaklı sabah Susarsam her şey susar ne ses çıkar ne sedâ. Nereye gideceksin heyben dolu onca ah Hadi et kolay ise yaşanmışlığa vedâ.
Ben sussam kalem susmaz zannetme ki susacak Sanma yaptıklarının birini atlayacak. Adın geçtiği yerde nefretini kusacak Her kelimem bir kurşun beyninde patlayacak.
Her satırım bağrına saplanacak ok gibi Elinde pişmanlığın son sermayen olacak. O an anlayacaksın kim bunun müsebbibi Taş olmuş yüreğine bin bir kahır dolacak.
Unuttum mu diyorsun söyle ben de bileyim Ama yürekten konuş hislerine gem vurma. Silmek böyle kolaysa ben de seni sileyim Gidiyorsa ayağın git hadi daha durma
Nefesiyle şiirime can veren Gülser ATEŞ hanıma en kalbi duygularımla teşekkürler
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN...AMENNA VE SADDAKNA...SELAM VE DUA İLE...
HOCAM ŞİİRLERİ ÜST ÜSTE EKLEYİNCE YANLIŞLIK OLDU HERHALDE...NE OLDU ANLAYAMADIM...NASIL SİLECEĞİZ...SİZDEN BİN KEZ ÖZÜRDİLERİM...NE OLDU HALA ANLAYAMADIM...