Hani mümkün olsa da, tünel açsam zamana Bindörtyüzküsur yılı uç ucuna eklesem Katedip asırları aşkınla yana yana Akşam kapına varıp heyecanla beklesem
Rabb’ine niyâz eden güzel sesini alsam Bu bir rûyamı deyip türlü hayâle dalsam Yol yorgunu ayaklar, çökse, uyuyakalsam Sevincimden rüyâmda ismini sayıklasam...
Açtığında kapını, sesin ile uyansam Gördüğümde yüzünü, güneşi doğdu sansam Selâm ile hürmetle nurlu adını ansam Yüzüme süre süre ellerini koklasam...
Gözüm yaşlı dinlesem Bilâl’in gür sesini Çeksem, şifa diyerek, içime nefesini Gömsem gâmı, kederi, şu gönlümün ye’sini Her ânı "anı" diye, hayalimde saklasam...
"Ümmetimden" diyerek tanıtsan sahâbeye Varsak huşû içinde hep birlikte Kâbe’ye Vecd ile kulak versem, duaya, hitabeye Yaptığım günahları sevaptan ayıklasam...
Zaman tüneli bozuk, dönüş imkânsız olsa Ümmetin bu garibi sana evlatlık kalsa Görürken hizmetini, ömrüm nihayet bulsa Ecelin nefesini yanında soluklasam...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* HANi MÜMKÜN OLSA DA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* HANi MÜMKÜN OLSA DA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bunlar ne kadar güzel düşünceler, ne kadar güzel hayaller böyle :)) Öyle çok sevindim ki bu şiiri okurken inanın anlatamam. Siz beni sevindirdiniz, Allah da sizi sevindirsin. İnşallah şiirinizi bir dua niyetine kabul etsin! Selam ve saygılar sunarım değerli hocam.
ALLAH RAZI OLSUN Gülser HANIM KARDESiM. "GÜL"ümüzün ADI NIN icinde gectigi bu dizeler okuyana da, dinleyene de, ayni duygulari hissedene de iNSAALLAH sefaat eder.
Rabbim dünyada ziyaretiyle, rüyada gül cemalinin müşahedesiye, ahirette şefaati uzmasıyla bizleri nasiplendirsin kalemi güzel insan. Ne güzel bir anlatımda.O aşk yüreğimizden hiç eksilmesin. Tebriklerimi bırakıyorum sayfanıza. Sağlıcakla.
"Ümmetimden" diyerek tanıtsan sahâbeye Varsak huşû içinde hep birlikte Kâbe’ye Vecd ile kulak versem, duaya, hitabeye Yaptığım günahları sevaptan ayıklasam...
İhlasla yazılmış anlam dolu bir eser duygularına hislerine sağlık yorumlayan kardeşimizin de sesine sağlık her iki değerli yüreği kutladım selam ve DUA ile.
hülvani tarafından 11/26/2012 1:40:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
İkram edilen doluyu kana kana özümseyip huşu içinde dinleyerek demlen dik huzur bulduk manalı efsunlu ifadelerin de her iki yüreği cani gönlümden kutladım selam ve DUA ile.
Rabbine niyâz eden güzel sesini alsam Bu bir rûyamı deyip türlü hayâle dalsam Yol yorgunu ayaklar, çökse uyuyakalsam Sevincimden rüyâmda ismini sayıklasam...
...
İNŞALLAH yarın Hakk'ın huzurunda mümkün olur dost... Şiirdeki dilekler güzel kalplerin dilekleridir... Ne güzel bir ilâhi üzerinde Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed (S.A.V)'e yürekten bir vuslat aşkı satırlar... Deniz UZUNER hanımefendinin yürekten vurgulu yorumuyla mutamain olduk her harfinde, her satırında...
Allah kalemini hiç susturmasın dost...
Sevgi ve dostlukla her dâim...
================================================ e d i b / a h m e t
Siz beni sevindirdiniz, Allah da sizi sevindirsin. İnşallah şiirinizi bir dua niyetine kabul etsin!
Selam ve saygılar sunarım değerli hocam.