Korkum sana vurulmak, yok inan başka korkum, Vurulmaktan korkandan kahraman olur mu hiç? Yaşlılık var bu serde, taze bir aşka korkum, Gonca yaşlı çınara bir canan olur mu hiç?
Yollarımız çok ayrı, seninki ilkbahara, Bende sonbahar geçti, ne gerek var ısrara, Bu aşk hâyâlde kalsın, söz düşmesin ağyâra, Hâyâlin varsa dünya bir zindan olur mu hiç?
Fazlasını istemem, sen rüyâmda gez yeter, Sana taptığımı bil, uzaklardan sez yeter, Beni mutlu etmeye bir haber, bir söz yeter, Gönül bilse mutlusun perişan olur mu hiç?
Sana yakışan şudur; al kuşak ve bir duvak, Böylesine hâyâller benden o kadar ırak, Yanımda gelemezsin, ilk durak kara toprak, Mezarlık bir gül ile gülistan olur mu hiç?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLUR MU HİÇ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLUR MU HİÇ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Öğretmenler Günü" nüz kutlu ve mutlu olsun öğretmenim Annem ile rahmetli babamdı olmuştu benim ilk öğretmenim Tüm anne babalarla başladım;kutlu olsun tüm öğretmenler Her öğretmen resmen bir istikbaldir kutsaldır öğretmenler
Halk bezgin ve perişan dış borç kemiriyor acımasın faizler Mafya cirit atıyor,maskesi olmuş din iman acımasız naziler Ülkenin karanlığını öğretmen eğitimiyle silinebilir bu faizler Her öğretmen resmen bir gelecektir kutsaldır öğretmenler
"24 Kasım Öğretmenler Günü"nde eli öpülsün öğretmenlerin Adam oldum diye utanma asil çocuğuyuz asil öğretmenlerin Her adam daima bebektir bütün annelere bebektir sonsuza Öğretmen maddi manevi gelecek esirgeme sayalım sonsuza
Her politikacının var bir kutsal annesiy ile kutsal öğretmeni Geleceğimize yatırım yapalım rahat ettire sevgili öğretmeni Maddi sıkıntıda bırakma tüm istikbalimizi yıkma ey devletim Gelecek aydınlık günler aşkına aydınlat tek yürekli devletim
Sağlık,eğitim ve adalet yöneticisine önem verelim geleceğe Yalansız bir gelecek için verelim elele yüyelim hep birlikten Annelerin ayaklarına serilmiş cennet bir öğretmen her anne Başöğretmen Atatürk demek aydınlatan aydın her öğretmen
Yaşım kaç olursa olsun daim kalbim sevgilerin ile dolsun anam İkinci ana ile baba yeri doldurulamaz insanca insan öğretmen Öğremene saygı sevgi günü bu gün öğretmeni kutlayın bugün Şükran duyalım her aydınlatan aydın insandan armağan bugün
Kim istemez iyi yetişsin kutsal varlığı her çocuk bir gelecektir Para pula muhtaç etme rahat etsin ve bizleri hazırlasın yarına Yaşasın Başöğretmen Atatürk kutsal öğretmen her öğretmenim Herşeyi sizlere borçluyuz;siz bir anne bir baba bir öğretmenim
Selim Temiz;07/12/1960 Mersin(Kazanlı) doğumluyum;Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi (Lisans) mezunuyum;Mersin Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi şef memur kadrosunda görev yapmaktayım;Bu şiirimi,önce ilk öğretmenlerim olan kendi anne ve babama sonra tüm anne ve babalar ile tüm öğretmenlerimize candan yürekten armağan ederim;Ayrıca, Mersin Üniversitesinde çalışan tüm akademik ve idari personelin "24 Kasım Öğretmenler Günü" kutlu olsun; saygılarımla...
evet hepimiz o son durakta ineceğiz bir gün...Allah hayırlı ölümler versin de biz şimdi bugün ölecekmiş gibi ahireti, hiç olmeyecekmiş gibi de dünyayı düşünelişm ve işlerimizi ve insanlığımızı lâyıkıyla yerine getirelim...güzel şiirinizi kutlarım...teşekkürler...saygımla...
oktayzerrin tarafından 11/24/2007 1:24:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Afet Ablama teşekkürler. Dediği gibi ilk dörtlükteki birin birini kaldırıp "...yoktur bir başka korkum" yerine "...yok inan başka korkum" yapıyorum. Sonbahar/ve ilkbahar konusundaki kafiye meselesi ise kısa sürede çözümlenecek gibi gelmiyor bana. Üzerinde çok düşünmem lazım. Zaten biliyorsunuz ben pek üretken bir şair değilim. İlham perisi uğradıkça, azar azar yazıyoruz. Ama üzerinde düşüneceğim. Gerçekten bu tür eleştirilere ihtiyacımız var. Şiir konusunda mesafe almak isteyen her amatör şairin bu tür eleştirilere büyük önem vermesi gerekir. Tekrar teşekkürler.Not: Sonbahar/ilkbahar kafiyesizliği de giderilmiştir Afet Hocam.
Makman tarafından 11/27/2007 10:12:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
mesajında tebrikler çok güzel yazacaksan hiç yazma abla demişsin. onun için hemen demiyorum. şiirini inceledim. ilk gözüme çarpan şey bir dörtlükte üç tane bir sıfatı kullanmışsınız. mecbur olmadıkça bu tür sıfatları sık kullanmamalısınız. ve bir dörtlükte olunca daha rahatsız ediyor. mesela yoktur bir korkum diyene kadar bulunmaz korkum deseniz hem fazlalık olmaz hem de anlam değişmez. onun gibi yani...
kafiyelerin güzel, rediflerle de zenginleşmiş. doğrusunu söylemek gerekirse ilkbahar ve sonbahar da kafiyeli değil. bence onun birisini başa alıp sonuna kafiye oluşturacak başka bir kelime bulmalısınız. konu güzel anlatım güzel, duraklar düzgün. saydığım iki küçük hata dışında bir sıkıntı yok sanırım. aslında onlar daönemli değil, değişmesi de gerekmez ama senin isteğin üzere inceledim ve buldum. düzeltirsen harika bir şiir olur. düzelteceğini bildiğim için tebrik ederim.
Sana yakışan şudur; al kuşak ve bir duvak, Böylesine hâyâller benden o kadar ırak, Yanımda gelemezsin, ilk durak kara toprak, Mezarlık bir gül ile gülistan olur mu hiç?
güzel bir şiir ookudum tebrikler yüreğinize sağlık selamlarımla
Sana yakışan şudur; al kuşak ve bir duvak, Böylesine hâyâller benden o kadar ırak, Yanımda gelemezsin, ilk durak kara toprak, Mezarlık bir gül ile gülistan olur mu hiç?
Her dizesi derin mana içeriyor ama beni finaldaki sözler daha ayrı etkiledi sustum lal oldum Değerli dostum can gönülden tebrik ederim selam ve sevgimle
Sana taptığımı bil, uzaklardan sez yeter,
tebrik ederim...