Vatanın bölünmesi tartışılıyor şimdi, Devir başka devirdir, biliyor musun Ata’m? Sorma hiç ihaneti başlatan çakal kimdi, O çakalın sesini duyuyor musun Ata’m?
Çakal, sırtlan kraldır arslanlar köle oldu, Millete hep matem var, düğünler ele oldu, Utançtan belim bükük, olanlar bele oldu, Biz uyuduk sen rahat uyuyor musun Ata’m?
Biliyorum kızgınsın, ruhun hafakanlarda, Vallahi biz de öyle, huzur yok bu canlarda, Belki biri kalkıp da derdimizi anlar da; Ümitle bekliyoruz, geliyor musun Ata’m?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLENEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLENEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirin güncelliği yadsınamaz gerçekleri yansızmış olması ayrı bir özellik. bir görevi devraldık almasına ama haklarımızı korumakla yükümlüyüz.görevsizlikten dolayı hükümlüyüz. başarılar efendim
Makman'ın şiirleri çok farklı.Ancak yeteri kadar okunmuyor.Bu da günlük olarak yazılan şiir sayısının çok fazla olmasından kaynaklanıyor.İnsanlar tanıdıklarının şiirlerini okuyorlar ve genelde değerlendirmeler (karşılıklı)övgüye dayalı.Yok denecek düzeyde eleştiri yapılıyor.Halbuki her şairin(yada şiir yazmaya çalışanın) eleştiriye daha çok ihtiyacı vardır. Sayın Kırat'ın Makman'a ilişkin temennisine hak veriyorum.Ancak hak edilen ölçüde ilgi görmemek şevk kırıcı bir şey.Bu anlamda Sayın Makman sık yazmamakta haklı galiba.
Biliyorum kızgınsın, ruhun hafakanlarda, Vallahi biz de öyle, huzur yok bu canlarda, Belki biri kalkıp da derdimizi anlar da; Ümitle bekliyoruz, geliyor musun Ata''m?
yürekten katılıyor ve kutluyorum bu güzel eserinizi
çok güzel olmuş, sen çok iyi yazıyorsun bunun herkes de farkında. sadece sık girmiyorsun arada kaynamalar ondan kaynaklanıyor. saygı ve sevgiyle kardeşim.