(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İHANET VE NEDAMET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İHANET VE NEDAMET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yorgundukalem arkadaşımızın eleştirisi gerçekten somut. Ben üç "Sendin" i kasıtlı olarak vurgu güçlü olsun diye kullanmıştım. Ama bu şekilde değiştirilebilir şiir. Yarım kafiyeden kastım da ayak mısralarındaki "r" sesiydi. Teşekkürler Sayın Yorgundukalem.
Sendin bu garibi yalnız bırakan, (nedensiz) geçmişi pervasız yakan, (gidip) başka kalbte çağlayıp akan, "Nadim oldum" deyip çağırma şimdi.
sevgili afet hanım efendinin bahsettiği dizeler bunlar olmalı bencede şiir içerik ve bütün olarak güzeldi... göze batan tek burası ve sizin taktirinizde yeni bir hal, alabilir... yinede güzel ve anlamlı akıcı dizelerdi, saygı ve selam ile...
Sendin bu garibi yalnız bırakan, Sendin tüm geçmişi pervasız yakan, Sendin başka kalbe çağlayıp akan, "Nadim oldum" deyip çağırma şimdi.
İHANETİ keskin bir hançer gibi saplarken kalbime onursuzluğuna sebep bulmak yine bana düşecek anladım ki dost değilken sahibine bu yürek boşuna olsa gerek senden vefa veklemek
SAYGIM İLE
KargülüALMILA tarafından 11/26/2007 1:07:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili Afet Ablam; sizin eleştirilerinize ne kadar değer verdiğimi bilirsiniz. "Bu şiirin de çok güzel, bir tek yine tersliği hariç" demişsiniz. Şiirde "Yine" kelimesi hiç geçmiyor. Neyi kastettiğinizi anlayamadım. Anlasam, düzeltmeye çalışacağımı biliyorsunuz. Savurma/bağırma/çağırma /sıyırma/kıvırma bunlar yarım kafiye üzerine kurulmuş. Oradaki tereddütünüz anlam üzerine ise bir diyeceğim yok. Ama kafiyede bu kez hata yok. Kafiye zayıf olabilir, adı üstünde yarım kafiye. Eleştirinize cevabımı burada açık yazıyorum ki, site üyesi arkadaşlarımız da sizin görüşlerinizden faydalansınlar. Çünkü fazla eleştiri yapmıyorsunuz. Oysa birikiminiz buna müsait. Benim gibi amatör şairlerin sizden öğreneceği çok şey var. Bu da bir görev, unutmayın lütfen. En içten saygılarımı kabul edin lütfen. İyi tatiller. Özletmeden dönün.
makman kardeşim, bu şiirin de çok güzel. tek bir tersliği hariç. istediğin için rahatlıkla yazıyorum.
Ayyaş diye lanet savurma şimdi.
savurma kelimesi ile bağırma ve çağırma birbirine uymamış. sıyırma da çok iyi değil ama o kabul edilebilir. ama savurma yerine daha uygun bir şey düşünmeni tavsiye ederim. iyi dileklerin için teşekkürler. daha buradayım. diğer dediğiniz yer için üzgünüm. artık uzak olmam gerek. başarılar kardeşim.
afet kırat tarafından 11/26/2007 12:58:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın Durukan öyle bir nazire yazmışsınız ki benim şiir vallahi gölgede kaldı.(Son mısradaki ağlık'ı atıyorum tabi. Onu anlamadım, sanırım nazireyle de ilgisi yok.) Bu mükemmel nazire için teşekkürler. Gönlünüz hep böyle zengin olsun. Saygılarımla. Not: Sayın Durukan yorumunu ve naziresini silmiş ve benim teşekkür cevabım havada kalmış. Neden acaba?
Makman tarafından 11/27/2007 1:19:17 PM zamanında düzenlenmiştir.