Yorgun günler adımlarımı kovalar, Esaretin karanlığından aydınlık doğar İkindi rüzgarları yalarken alnımdan Sevginin doruğunda,aşkın sıcaklığını öğrendim bir üveyik-ten... Gelmeden dünyaya,başladım santim santim azalmaya Gün boyu sayarken takvimi,birden baktım aynaya Çizgili haşin surat çakmak çakmak bakıyor bana, Anlatacakları düğümlendi,hıçkırıklar doldu boğazıma!... Uzun yılların sorulacak hesabı var aynada, Aynalar yalan söylemez derdi babam Belki de ondan takıldım aynaya Hep bir dost aradım pek hoş olmasam da Beni olduğum gibi anlatacak Buldum deyip birden irkildiğimde; Otuz yılın birikimiyle köhnemiş bir beden, Yorulmuşluğun dermansız bıraktığı ayaklar, Tüm bıraktıkları yerinden çalındığı için, Bir daha asla tutmak istemeyen eller, Bakışları çatallanmış titrek titrek bakan gözler... Konuşmamaya yemin etmiş iki dudağını kapamış bir ağız, Düşünmenin ateşiyle dökülmüş saçların ana vatanı bir kafa Hemen aynadan haykırdı bana! Bu da benden cevap oldu ona Ey dost! yeter artık yeter! Bu kadar doğru olupta dokunma, Buram buram akan göz yaşlarıma!.... Not:Hayatıma ve hayatlara ithaf olunur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOST! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOST! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.