Yeni yetme hevesler giyinmiş gün ve gece Zamansız elbet…
Yüzüne sesine vurmuş diyorsun 45 lik bir plağın titreyen sesi Almamış belli ki hevesini Kartalmış zamparalıklardır bu resmin adresi Bilirim sevmezsin Yaşından uçarı sözleri Bilirim… Anlamaz, öfkelenirsin Kut almış gibi mısralara hüküm kesenleri…
Güz geldi pencerenin gözlerine Ağaçlar soyunuyor kışa Şairler… Çoktan ölmüş ki her biri Dolaşıp gezen belki yalnız Arta kalmış gölgeleri.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RESİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RESİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizi tekrar burada görmek beni ziyade memnut etti değerli Asran. Ben gurbetten dönüp sizi bulamayınca çok üzüldüm. Bir de yazı yazıp sayfaya koymamıştım. Esma Kahraman da gidenlerden... Artık aklıma " Bir çok gidenin her biri memnun ki yerinden. Bir çok seneler geçti; dönen yok seferinden " geliyor. Selam ve saygı ile. Hakikatten seni görmek güzel.
45 lik bir plağın titreyen sesi
Almamış belli ki hevesini
yüreğinize sağlık,,