(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
o(ö)l! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
o(ö)l! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben de onu demiştim zaten canım ama şiirle ilgili de düşebilirsin öyle notlar biliyorsun dostun her şeyi güzeldir bize... fakat mananın peşinde olduğunu çok iyi biliyorum ama benim aman kimseyi incitmeyeyim duygusundan biraz sıyrılmam ve gerekince yumruğumu masaya vurmam lâzım... bu yolda bana diyebileceğin her şeye açığım.
anlaştık. yalnız benim seni eleştirecek birikimim yok bu konuda da anlaşalım. zira benim için hobiden ibaret şiir.araştırdığım, okuduğum bir alan değildi deftere kadar ki sadece okuyorum burda da. anladığımı ifade edememek gibi bir sorunum da var. ne çok sorunum var, bilsen!:) bana verdiği histir şiiri gözümde değerli kılan. uzun lafın kısası haddim değil şiirini eleştirmek ancak sayfandaki sataşmalara kibar yaklaşımından rahatsız oluyordum biliyorsun. yeri gelince acımasız olmak gerek, acımasızca yerenlere. fikrim budur:) zikrim de.
Ben beni sevdiğini söyleyip de beni hep övenleri değil, ara sıra hatalarımı da söyleyenleri daha çok seviyorum. Çünkü dışardan gözlemleyen sensin. Ben nasıl gözüktüğümü ve ne yapmam gerektiğini duymak isterim ara sıra. Zira fazla iyi niyetlilikten az başım ağrımadı. Artık törpülenmek istiyorum, daha çok bileylenmek bir şeylere.
Yani doğru yoldasın ve gerçeksin sen, dibine kadar.
aslında böyle yazarken- yani açık açık düşüncelerimi- çekiniyorum yanlış anlaşılmaktan ya da tepki almaktan daha önce başıma gelmişliği morarmışlığım var,ondan.
Ölmek mesele değilde olmadan ölmek var ya hani.. Ölmek umrumda değilde bir daha görememek var ya hani.. Dışı bayramlarda kalmış, kimse yara sarmasın diye.. içi cenaze, her an selası okunan bir yürek misali... Zordu ama mükemmeldi.. Tebriklerimle İsmail Yılmaz
Aman deniz abla..Daha nice şiirler yazacan daha nice yorumlar görecen..Daha güzel dünya,daha hava su güneş toprak,ağaç,çiçek..daha var aşk,sevgi,acı,keder..
sana öööööööööööö diyorum deniz birde dilimi çıkarıyorum.. sakın haa...o ölsün bana ne ya kimse benim denizimi öldüremez o dalgalanacak grileşecek lacivertleşecek sonra dupduru olacak çekecek içine o öl diyen dediğinden utanacak bakarken sana.. harikasın sen şu iki kelimeyle bunca şeyi nasıl anlattın bilmem..
Böyle şiirler için "Şair meziyeti" diyorum ben Sözü uzatmadan birçok şeyi anlatabilmek meziyettir zira Bir insanın haleti ruhiyesi ancak bu kadar güzel anlatılır Sebep ve sonuç ilişkisi ancak bu kadar etkinleşebilirdi Çokça tebrikler Deniz-ce Kalemine, yüreğine Selam ve saygım ile.
***** Afferin