ben, beni hiç affetmeyeceğim cildimi ütületmeden giyindiğim için gece yarısı titrerken kırıştı derim, yağmur yağdı böyle oldu geceyi çırılçıplak geçirirsem üşürüm burada güney yarım kürede yaza merhaba partisi verebilirim aşka çağırıyor bütün zenciler bol keseden bir sevgili de bulabilirim...
gece yarısından sonra güneş yanıyor plajlarımdan dilindeki portekizce sözcükler şarkılar mırıldanmakta sağır kulaklarımda, ben hiç portekizce bilmem ki sen en iyisi sırtıma krem sür veyahut okşa parmakları hassas fahişeler için çok para harcadım ama, kırkımdan sonra azamadım ki teneşirde paklanayım
soğuk havada üşümekten titrersin sen de koynuma giren ütüler getirir zenciler kırışmasın elbisen şampiyon olamaz brezilya güney afrikada bu yüzden dayak yiyebilirim her gülüşümde zaten bayrağım da yok yeşil sarı bizden geçti artık her türlü tezahürat...
deniz kıyısında yayılmışım kumda soba önünde gibi sayıklamışım uykumda zenci fahişelere bolca para vermişim aşık olduğumu sansın, ayrılmayalım.
hani uyanmasam diyorum, hani acımasak diyorum gitme güneşli plajlarımın fahişesi dudaklarımda mırıldayan çirkin şiirim sen bu aşkın figüranısın üşüdükçe güneşi bulabilme deneyimimsin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECE YARISI ÜŞÜMELERİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECE YARISI ÜŞÜMELERİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben günün şiiri seçtim ve hayatımda ilk kez bir şiiri yazıcımdsa yazdırdım. Çünkü bu şiiri okuluma götürüp duyurular panosunda yayınlayacağım. Öğrencilerim de nasiplensin.
Ne yazık ki insan sevmeyen, düşünceye değer vermeyenler her yerde var hocam. Sıkmayın canınızı. Sağlığınız daha önemli. Kedi uzanamadığı ciğere mındar dermiş.
Sakinleşin ve Allah'ıma havale edin. Sonsuz saygılarımla...
Sair,hangi inanç ve yasam sekli içerisinde olursa olsun dunya insanı olmayı gerektiren entellektüel birikime sahip olmalıdır.Benim sayfanıza ugrayışımın ikincisi ve hemen hemen tum şiirlerinizi su ana kadar okudum.Her siirde farklı bır deger ve inanç özgürlüğüne tanık oldum.
Sizi cani gönülden kutluyor ve asla yazmaktan vazgecmemenizi diliyorum.
" kemnur (ABD kendi hainlerini yaşatmaz, hemen yok eder. Diğer ülkelerin hainlerini ise destekler, o ülkenin başına geçirir.H.Kıssinger-ABD eski dışişleri Bakanı)
Tarih:22 Ekim 2012 Pazartesi 16:00:06
İnsanları şiirlerine göre değerlendirdiğini söyleyen, ey bedduacı ve iftiracı insan, son yazdığım şiire göre, şiirin altında beni değerlendirmeni bekliyorum... "
Bana gönderdiğiniz mesaj bu. Sonundaki üç noktaya kadar aldım. Şair burada"Fakire yardım etmek, insan için keremdir" demesine rağmen başka bir şiirinde köylüleri kir pas içindeki kıyafetleriyle zamanın en modern yeri olan Ankara Ulus semtine sokmayan bir insanı da övebilmektedir. Ben, buna riyakarlık diyorum. Şairin son şiiriyle hidayete erdiğini düşünüyorum. Darısı bizlerin başına. Gökten üç elma düşmüş. Biri şairin başına. Diğerlerini göremedim. Bu konuyu geçip şiirin teknik yönüne geçersek 7+7 duraklarının muntazam olduğu göze çarpıyor. "Tanrı misafirini, başın üstünde taşı" mısrasında da "başını" yerine başın" denilerek durak sonrasının 8'den 7'ye düşürülmesi yerinde olmuş. Yorum da burada bitmiş.
Çok haklısın, Atatürk bizatihi arapça alfabeyi kaldırdı, latin ajfabesi getirdi. Siz de hayallarinizi gerçekleştirip yeni ülkenizi kurunca Atatürk'den kalma herşeye yaptığınız gibi Latince alfabeyi kaldırır, gene o övdüğünüz alfabeyi koyarsınız... Hadi bakalım, az daha gayret, iktidar sizin elinizde...
Atatürk'ü istismar etmeyi bırakın. Atatürk'ü önünüze kalkan yaparak milletin öz evlatlarını Fethullahçı diye yaftalamak kolayınıza geliyor. Benim Fethullahçı olduğumu da nereden çıkardınız? Benim Rabbim Allah, Peygamberim Hz. Muhammed(S.A.V) dir. Ben, dinimi de savunurum, dilimi de. Türkçede üç tane "h" sesi kullanılıyor iken Atatürk'ün getirdiği alfabede bir tane "h" sesi vardır. "Hey" ayrı, "Hay"ayrı yerlerden çıkar. Nerede bunların karşılığı olan harfler peki? "Kelem" deki "k" başka mihraktan, "kalem" deki "k" başka mihraktan çıkar. Daha eleştirilecek çok şey var; lakin eşimiz kolumuz bağlı. Senin gibiler de meydanı şimdiye kadar boş bulmuş, rahatça at oynatıyordu. Atlarınızı oynatacak yer bulamayacaksınız artık. Millet uyandı.
Antika cevaplar sende, ben de değil... Fetullah babanız da ABD kültürü alıyor Amerika'da... Tıpkı sizin gibi o da batı kültürlü bir Atatürk düşmanı ve Türkiye Cumhuriyeti düşmanı... Aç tavuk kendini darı ambarında görürmüş, iyi hayal kurun ki, bu millet kıçınıza tekmeyi vurduğu zaman hayal kırıklıklarınız bol olsun emi, Fransız kültürlü yobaz kardeşim...
Senin yobaz dediğin bu pis herif Fransızca Ana Bilim Dalı mezunudur, yani Batı kültürü almıştır. Peki sen bana durduk yere "Yobaz, pis herif" dedin. Senin halin ne olacak peki? Şimdi iftiracı kim oluyor bu durumda? Sizin sonunuz geldi, merak etmeyin. Yıllar yılı millete "yobaz, mürteci" diye saldırdınız. Karşınıza aykırı görüşler çıkınca tahammül edemiyorsunuz. Bu cevap son cevabımdır. Sizinle uğraşmak istemiyorum; çünkü zamanım yok. Eğer antika bir cevap daha verirseniz, vay halinize. Benim kim olduğumu bilenler bilir.
Onunla haşrolmak istemem mi dedim bir yerde, iftiracı adam? Allah'ın taktir-i ilahisi ne ise o olur... Cenab ı hak, keşke onunla aynı yere koysa beni, ama onu nereye koymuşsa orada değil, ebediyen ötekinde tutsun seni, inşallah! TÜM YOBAZ GÜRUHU PİS HERİFTİR BENİM NEZDİMDE...
O "Pis herif" lafını sana yediririm. Terbiyeni bozma. Ben sana hiç hakaret ettim mi? Ben sana sadece "Cenab-ı Hak sizi Atatürk'le beraber haşretsin değerli kardeşim." dedim. Bu yorum cevabınıza göre de o sözümü tekrarlıyorum. Hem Atatürk'ü sevdiğini söylüyorsun, hem de onunla beraber haşrolmak istemiyorsun. Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu böyle?
Yahu kardeşim gerçekten çok zalimsin yahu... at tut izi kalsın, ama kaynakça yok... "köylüler bu yurdun efendisidir," diyen bir adam yok köylüleri ulusa sokmamışta, yok Mustafa olan adını sırf peygamberimizle aynı adı taşımamak için KAMAL olarak değiştirmişte... Günah, günah... Benim Tayyip'den de Fethullah hocanızdan da, tüm yobaz güruhundan da nefret etmem normaldir, çünkü ABD UŞAKLIĞI YAPIP vatanıma ihanet ediyorlar; ya senin Atatürk'ten nefret etmen nedendir? Seni veled-i zina olmaktan kurtardığı için mi? Adını Kamal yapmasından mı? Yok öyle birşey ya hadi varsayalım. Diyorsun ki, Kemal arapça olduğu için öz Türkçe Kamal adını aldı. Ne güzel işte öz Türkçeyi tercih etmek, niye gocunuyorsun? Senin gibi cahil olsam ve KAMAL'ın öz Türkçe değil de İbranice olmadığını bilmesem ben de alırım öz Türkçe bir adı, gururla... Senin derdin ne? Ne diye saldırıp duruyorsun Atatürk'e ve bana?... Buraları senin saldırı alanın mı? Yap şiirlere yorumunu geç, ne diye hakaret ve beddua ediyorsun insanlara? BEDDUACISIN ÇÜNKÜ DÜNDEN BERİ ATATÜRKJ'ÜN SUBAYLARA SÖYLEVİ İSİMLİ YAZIMIN ALTINDA SÜREKLİ AŞAĞIDAN ALDIĞIM HALDE DURMADAN BEDDUA VE HAKARET EDİYORSUN BANA. İFTİRACISIN ÇÜNKÜ BU MİLLETİN ATATÜRK'ÜNE İFTİRA VE KÜFÜR EDİYORSUN... Hadi şimdi DEFOL GİT SAYFAMDAN VE BİR DAHA GELME... PİS HERİF...