(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZÜR DİLERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZÜR DİLERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özlem kabuksuz yaradır kaşınır durur döşünde, kelepçeyle bağlamışlar biri birinin peşinde varmı acep günahları esmer günleri yaşarken kutlarım çok güzel dizelerdi selam ve saygılar.
Acemi şair değişik bir şeyler deneyip şiirdilini geliştirmeye çalışıyor ve bazen işte böyle imgeler kuracağım diyerek saçmalıyor. Önemli olan şiiri sevmek. Ben çok sevdiğime göre ilerisi için ümit var demektir. Ellisekiz yaşından sonra şair olmaya kalkışmak zor şş...hayırlısı...SAYGIYLA
Haklısınız saygıdeğer hocam... biraz bol imgeli bir şiir deneyeyim dedik ama becerememişiz ki, mapusaneyi yazdığımızı anlamışsınız hemen... oysa öyle güzel şiirler yazıyorlar ki işin ustaları, okumak on dakikama, anlattığı ortamı algılamam yarım saatime, ne anlattığını anlamam tam gün mesaiye mal oluyor bana ve her seferinde de uğur böceği ve/veya kurdele takınıyorlar, kıskanayım diye. İşte bu kıskançlığın sonucu, belki bana da hiç olmazsa bir uğur böceği yapıştırsınlar diye aklımca imgeler yaratıp mahkumları seviştirdim, dostluklarına binaen; birbirlerine muhabbetleri menekşeleştirdim, falan... Ne yazık ki becerememişim, uğur böceğinden havamızı alacaz mecburen... Ne olurdu sanki, hamamdan filan bahsettiğimi sanıverseydin. Aşkolsun hocam. Öptüm...
yazıldığı gibi anlamamak üzere yazılmış bir mısra... mahpushanede dostluklar önemlidir, dostluk sırdaşlıkla eş değerdir, hiç kimseye açamazsın derdini, dostundan gayri... gibi...:)