(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY SEVGİLİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY SEVGİLİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beni kendinize örnek aldığınız büyüklerden bilmenize ise çok sevindim, şiirlerimden faydalanabilirsiniz elbette, Edebiyat güzel ve anlamlı şiirler kazansın, hepimizin sayesinde...sevgilerimle sevimli şairem....
Hece şiirlerini çok seviyorum ve bu yolda örnek aldığım hocalarımdan birisiniz. Sizin şiirlerinizi okumak çok büyük bir zevk. Çok teşekkür ederim ilginiz için. Saygı ve sevgilerimle:)
Cansınız, benim içinse değerli, dikkatimi cezbediyordu çoğu kez, benim şiirlerimede geliyor ve beğeni yapıyordunuz...saygınızı seviyorum, sizi favorimede aldım, rahatlıklada saydanıza gelirim inşaAllah canım sevgilerimle her zaman...yolun açık olsun :)
Haklısınız şairem, değerli hocam. Öyle de bazen insanlar bu kızın başına gelmeyen kalmamış diyecekler:) Ben duyduklarımdan ya da tanık olduklarımdan çok etkilendiğim için kalemime yansıyor... O yüzden açıklama yapma gereği hissediyorum ama kurgu yapıldığını bilen bilir zaten:) Sağolun şairem, onure ettiniz. Sevgilerimle...
Yaşadıklarımızın ya da etkilendiklerimizin deşifresi... Ya da hayalgücümüzün:) Onun sınırı yok... Çok sağolun üstadım değerli yorumunuz için. Sevgi ve saygılarımla...