(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN HER DEM SEVDANA AÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN HER DEM SEVDANA AÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hani belki bilirsin bedri rahminin bir şiiri vardır ; "yar,yar...Seni kara bıcak gibi sineme sapladılar..."aynı onun gibi olmuş...yadigar...arkadaşım kalem yoldaşım...adın gibi şiirlere yadigarsın sen bizede yadigarsın şiirlerini sevgilisiz bizi sensiz bırakma...sevgilerim sanadır arkadaşım saygılar...
sağolasın ama sana yakışan ve hakeden bir rumuz...sende sevgiyle kal...yadigar...aşka yadigar kal...güzel günler saçlarına mutluluk tacı assın...saygılarımla...
Dile getirmen çok güzel, aslında benim gerçek ismim değil rumuzum:) ama ben de çok severim, çok şey çağrıştırır bende... Zaman... Geçmesin... Hep böyle kal masum ve sevgi dolu...
eyvah...şu yaşı kaldırmalı yoksa valla herkes yakar topluk çocuk yapacak aneeyyy...evet daha 17 me yeni girdim...ama işte vardır bendede "ben doğduğum anda büyüdüm tabiri" sağolasın yar yar...yadigar...kusura bakma can ben bu ismi çok severim..hep dile getiririm özür dilerim...
sağolasın canyoldaşım...kendine yakın gördüğün için teşekkür ederim...layık olmaya çalışacağım...kendimi hiç övmem beni sindire sindire tanıyacaksın...yadigar...sen bize yadigar...biz sana...sevgimle...
Ne tatlısınız ya:) Bir insanın sadece yorumlarından bu kadar olumlu duygulara kapılmak mümkün müdür? Evet, mümkündür... İnanılmaz yakın hissediyorum sizi kendime... Ben yazmaktan vazgeçemem, o benim için bir tutku... Çok teşekkür ederim, sevgimle daima...
BAŞINI ÖNÜN€ €ĞM€ KARD€ŞİM
HAYAT ÇOK BAŞLADI BİTTİĞİ Y€RD€N
ASLA ÜMİDİNİ K€SM€ KARD€ŞİM
DAĞ N€ KADAR YÜKS€K OLURSA OLSUN
BİR K€NARI YOL OLUR YOL KARD€ŞİM
ALLAHIN RAHM€Tİ K€R€Mİ BOLDUR
ASLA ÜMİDİNİ K€SM€ KARD€ŞİM
K€SM€ ÜMİDİNİ K€SM€ KARD€ŞİM
YÜR€ĞİN€ €M€ĞİN€ SAĞLIK
T€BRİKL€R
DİL€RİM YAŞADIĞIN DOĞDUĞUN Ş€HİR V€ ADIM ATIĞIN H€RY€R N€Ş€ V€ HUZUR DOLAR
S€LAM SABIR V€ DUA İL€
A.€.O