(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLMEĞİ KAÇMIŞ AN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLMEĞİ KAÇMIŞ AN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet, haklısınız olabilirdi... Açıkça söylemek gerekirse ben bu şiiri çok kısa bir süreçte yazıp paylaşmıştım, okudukça aynı sizin gibi şöyle yazabilirdim diye eleştirdim kendimi ama heyecanıma yenik düşüyorum bazen:) Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için... Evet, genç sayılırım ve heyecanımı hoş görün lütfen, senelere dayanmıyor yazma maceram ama bu konuda çok istekliyim... Değerli yüreğe saygılarımla...
Heybemizdeki bütün umutlar darağacında asılı kaldı. ve bu idamı biz kendi ellerimizle gerçekleştirdik. Birgün cellatın kim olduğunu sorarlarsa eğer dönüp vicdanına bakmalı insan. görecektir ki kendi kendinin celadıdır bir anlık düşüncesizlik ve isyan..çok güzel bir şiir okudum..saygılarımla...tebrikler...
Öncelikle başarınızı kutlayıp daha iyilerine inşallah diyorum. Şiirinizin en güzel en vurucu dizesini sona almakla isabet etmişsiniz, çok beğendim. ***İlmeği kaçmış anın sökülür baştanbaşa***
Hapsolmuş benliğin// tutunmuş karanlığa Şiirin tamamında 7+7 olmasına rağmen 6+7 olmuş bu dize. Hece sayısı konusunda hata yapabileceğinize ihtimal vermek istemiyorum. Bazı word programları hatalı yazınca kendiliğinden düzeltiyor yazan da bunu fark etmese hece sayıları tutmayabiliyor. Mutlaka siz hapis olmuş şeklinde yazmıştınız program birleştirmiş. Zaten doğrusu hapsolmuştur. Heceyi düzeltmek için yanlış bir kelime kullanmaktansa yerine aynı veya yakın anlamda başka bir kelime kullanın bence. Mesela: Tutuklanmış benliğin, ceza almış benliğin veya sizin bulacağınız herhangi bir 7 hece.
ilk kıtanın 4. mısrası biraz daha değişik olabilirdi diye düşündüm
Yıldızları saklayıp gönlüne saçamazsın.
bir üst mısra da
Saklanıp harabende boşa çürütme teni!
dedikten sonra ben olsam
Kilitlenir yüreğim bir daha açamazsın..
gibi derdim
diğer mısralar harika denilecek kadar güzel
kaleminiz daim olsun
anladığım kadarıyla gençsiniz
yolunuz açık olsun
sevgi saygılarımla