Ensar da böylesi bir hasretle mi bekledi yolunu, Gözlerim bir vuslatın girdaplarında bitkin, Yüreğim heyecanından çırpınmakta. Canımı canına kattım,canımı dişime kattım bekliyorum..
Her günün sabahında kısalan bu mesafe, Yürek çarpıntılarımda engin dağları aşıyor. Hissi bir uyanışa açıyorum her daim gözlerimi, Seni yaşarken, sensizliğe dikiyorum bakışlarımı, En çok özlenen oldun şimdiden, En çok sevilen oldun,
Nasıl bir hissiyattır bu Ya Rab! Nasıl bir özlem ki şimdiden yırtmakta yüreğimi, Taşmakta bedenimden, ruhumdan, Nasıl bir hissiyat bu?
İki aşka can veren tek yüreksin, İki kalbe kan veren tek dileksin, Her günün akşamında Hakka ulaşan istek, Sensin yavrum, sensin bir tek!
Bu kez çabuk gelme, zamanında gel ne olur, Ondan sonra bir daha hiç gitmesen de olur…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Evlat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Evlat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnşallah.İnşallah kardeşim. Hayırlısı ile kucağınıza alırsınız canparenizi.Ve ömür boyu ayrılmazsınız. Tam bir gönül sesiydi.Güzel dileklerdi.Doyumsuz sevginin ilk basamaklarıydı.Huaurla ilerleyin. Kutlarım.
Hayırlısı ile kucağınıza alırsınız canparenizi.Ve ömür boyu ayrılmazsınız.
Tam bir gönül sesiydi.Güzel dileklerdi.Doyumsuz sevginin ilk basamaklarıydı.Huaurla ilerleyin.
Kutlarım.