(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜŞKÜL MEVZU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜŞKÜL MEVZU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir kere daha diyeyim ki ben sizin şiirlerindeki aklı seviyorum. cümleleri çok yormadan doğalllığı bâkir ama vurucu işaretleri...
şiir kuvveti deniyor buna sanırım.
''Mevzu, Göğe uzanmak mıdır? Yoksa kök salmak mı toprağa Ki hangisiyse sebep varlığa O tarafa doğru gitmeli''
burayı okuyunca aklıma bir film geldi. iran yapımı muhteşem bir film. hem komedi hem gerçek ve İran gibi bir ülkede böyle filme nasıl izin verilir şaşar insan... oradan alıntı bir cümle ''Allaha ulaşmanın binlerce yolu vardır'' orijinal adı MARMOULAK izlemnizi öneririm. belki izldiğim en iyi on filmden biridir.
ve ne çokl yüksek yüceltire insanı ne en dip batırır. ne güzel anlatmışsınız.
Mevzular yürekten yüreğe değişiyor; kiminde geçinme mevzusu, kiminde aşk derdi, kimisi Bizans oyunlarıyla siyasetin pençesinde dertli, kimi vurdumduymaz çeşit çeşit mevsusu bol bir acun... Kalem de mevzuları sorgulayarak iç sesini bırakmış içtenliğiyle... Felsefî yönü ağır basan zarif dizelerdi...
Mevzumuz güzelliği yakalamak, mutluluğu arayıp bulmak adına olsun...
Kaleme/kelama hürmetle...
================================================= e d i b / a h m e t
kimse kimseyi kandıramıyor adamlık apayrı derin bir mevzu olmazsa olmuyor...Olanında işi gücü rast gelsin ... Bu arada sizi görmek çok güzel hoş geldiniz...
Siz böyle açınca gerçekten müşkül bir mevzu olduğunun farkına varmıştım. Galiba en iyisi kafanın düşünen lobuna bir çekiç vurmak. O zaman müşkül hiçbir şey kalmaz.