hüznümü aşan ruhun dalgaları kırıyor tüm kalemleri geleceğin renksiz sayfalarına saklanmayı ret ediyor şiirler..
kör bir hava../boşluğunda dumana yas-lanmış şehir nisyan belleği yırtılmış karşı yakasında majüskülle surlara çıkıyor kayıp ilânları görmüyor iç denizim-de marmara umarsız tutkuya boğulan aşkları..
loş vakitlerin çökük omuzlarına; duygu yanılsama(s)zından upuzun geceler örüyorum.. aklıma sızan harelerin çözülüyor ilmekleri meçhul intihar esamesini yüzüme okuyor dolunay soğuk duş ayazı altında yanıyoruz şubatla.. kâbusa çevrilen gözlerim seninle donduruyor cehen-nemi
benim kadar isteyen olamaz olumlamak yüceltmek sevgiyi isyanlara kazınan her kelime her bir hece noktasıyla onun şiiri, gerçeğimin üzerine tutam tutam yaşanmışlık serpilmişi umarım ki ikimizi birden üzmez bu yazgının bitmişi..
acılar da dürüst olmalı siyaha sevdalanmalı ruhu, kan rengi pınarlarda yıkanmalı gözleri yas akmalı dilinden boş vermeli tanrı gecinden..
böyle geçti tam bir yılım
bekleyen unutulandır’ı geçtim sonlanıyor dağarcığımın kifayeti tükeniyor dizelerim.. geceyi bitiremeyecek hançer kesiği yürek kaç kere alınır intikam kaç kere ölür insan..
bu kaçıncı ikinci şahıs profilleri.. yenildim,
yenildim dedim..
bittim,
özümde yittim...
ama hâlâ
sen gitmedin..
kinayeye sardığın kısa cümlenle, uçuruma sürüklenen ’dostluk’ kırık bir merhaba ya tutunsun dilerdim.. onu dahi istemedin..
biliyor musun.. sana şiirlerimin armağanıydı altın kalem şimdi hepsi bana mahçub.. aracı koydular beni mısraların yerine.. elçiye zeval olmaz git al dediler,ellerinle..
şiirleri kırmazsın sanırım,benim gibi hadi iade et kalemi bir göz ucuyla kalbin kargosuyla kuş kanadıyla bir söz perçemiyle/..gönder lütfen... hepsi birkaç narin parmağın hareketi,zaman..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
imzasız manifesto (altın kalem) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
imzasız manifesto (altın kalem) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.